    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nawigacja WinCE
    Date: Fri, 28 Jul 2017 00:23:32 +0200
    <olb07a$p0d$1@node1.news.atman.pl> <olb0i7$miu$1@mx1.internetia.pl>
    <olb3e0$bm$1@node2.news.atman.pl> <olb4lf$1sh$1@mx1.internetia.pl>
    <5979b6e0$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <olcepl$eic$1@mx1.internetia.pl>
    <5979cc55$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
    <olck0h$s8d$1@mx1.internetia.pl>
    <5979e272$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>
    <olcv2g$rna$1@mx1.internetia.pl>
    <597a1c43$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>

    "J.F." wydumał(a) w wiadomości ID news:597a1c43$0$15203$65785112@news.neostrada.pl

    > Dziesiec to nieglupi pomysl ... ale pamieci zabraklo juz na trzecia, a
    > czesto na druga :-P

    Ja mogę wymienić kartę pamięci na 64G a zapomniałeś o tytule wątku, który sugeruje
    chyba max 2G w WinCe :>
    Ponadto obecnie mój stary już telefon ma 16G swojej+karta 32G więc nie trolluj mi tu
    po kosmosie bo skoro AM na 4G w wersji europa to spokojnie 10 apek online wejdzie mi
    do możliwej mojej pojemności :>

    > Ladowarka sie automatycznie nie podlaczy :-)

    Ale sprzęt wejdzie w stan uśpienia po wyłączeniu ładowarki. Coś Ci nie idzie z tą
    logiką :)
    Ciągle zapominasz że w Andku idzie wszystko ładnie skonfigurować :)

    > Poza tym moj samsung cos bardzo duzo pradu zre, i to chyba aplikacje
    > go wprowadzaja w ten stan, janosika tez o to podejrzewam.
    > Wysiadam, janosik sie ladnie wylacza ... a to nie pomaga.

    Podejrzewam że masz mało wiedzy jak to sprawdzić i udoskonalić. Przykładowo u mnie
    Samsung NIGDY nie schodzi poniżej 20% baterii. Nigdy. Pilnuje tego moje
    oprogramowanie i dodatkowe alarmy...jeśli (Lama.apk**)Polecam.

    > DSP to maja wszystkie. kodek BT wymaga :-)

    Bredzisz. Wymieniłem przecież firmy. To nie są chińskie. Nie stać mnie na badziewia.

    > A myslisz, ze Chinczycy nie wiedza, ze tak trzeba napisac ?

    J/w

    > Az tak ci ta jedna spacja przeszkadza ?
    > Ja bym raczej powiedzial, ze posmarowana nozem zabkami, i te zabki
    > widac na maselku, no jakzesz tak mozna roboty nie wykonczyc.

    Kurwa. Nie łapiesz że to Ty komuś coś podajesz i nie zachowujesz standardów?
    Nikt Ci nie zabrania pisania w swoim notatniku " ? ? ? ? ? " do usranej śmierci. Pisz
    sobie i czytaj swoje spacje. Równie dobrze możesz zawsze być nie umyty i śmierdzieć.
    Podobno własny smród jest "przeźroczysty" i smierdziel go nie czuje. Co jednak
    ciekawe, to tenże śmierdziel tak samo łyka własny smród jak miły zapach umytego,
    zwykłego człowieka :) W drugą stronę to nie działa, uwierz, sprawdzić też kiedyś
    możesz.

    > No ba, ja sobie zadaje pytanie po co nam to "ó", a Ty nie :-)

    Takie są zasady pisowni, które niosą ze sobą etymologię, kulturę, historię itp. Ty to
    olewasz. Taka wiedza "internetowa" prowadząca do upadku kulturowego. Sorry, nie chce
    mi się tłumaczyć.

    > Ale sluchawki BT nie chce mi sie wlaczac.
    > A jak chce, to ona rozladowana jest :-P

    Pewnie gaci też nie chce ci się wyprać i czekać aż wyschną :)
    No to po co zmieniać? Smrodu nie czujesz więc wszystko OK a gacie są pod spodniami,
    które jeśli nie są brudne a śmierdzą to po co je prać?

    > No moze, ale troche trudno mi sie przekonac np do trzymania telefonu w
    > pionie.
    > (w czym dodatkowo pomaga gniazdo ladowarki i interfejs w samsungu).
    > A juz nie wszytkie nawigacje potrafia przerzucic panel informacyjny na
    > bok, gdy telefon w poziomie.
    > W AM mam wybor.

    W wielu innych apkach też. Poza tym droga jest głównie w PIONIE/wzdłuż a nie w
    poziomie. Po co mi pobocze, skoro wolę mieć wgląd "do przodu" i horyzont?

    > Co na tym panelu sie pokazuje tez mam wybor - czy chce np pozostaly
    > czas jazdy, czy godzine dojazdu.
    > I w AM mam 4 pola do ustawienia, a w takim Mapfactor tylko 3.
    > Bardzo tez lubie automatyczny zoom - normalnie widze wiekszy obszar,
    > przed skretem AM pokazuje skrzyzowanie.
    > Nie zawsze to dziala dobrze ... ale w innych nawigacjach dziala
    > jeszcze gorzej, albo w ogole nie ma :-)
    > Mapy tez ma dosc dokladne, a z Googlem roznie bywa.
    > No i lubie to, ze automatycznie nagrywa trase, potem mozna sobie
    > zobaczyc jak sie pojechalo.

    Yyy, przecież NIGDZIE nie wylkuczyłem że nie masz mieć na pokładzie AM. Wskazuję
    tylko ze WinCE ma takie ograniczenia a stosowanie Andka tylko polepsza wiele opcji,
    których NIGDY nie będzie na WinCE.

    > Ok, ale jesli wybralem trase "krotka", to czemu ma nagle przelaczyc na
    > "szybka" ?

    A dlaczego nie, skoro to często lepiej?

    > Tego jeszcze nie doswiadczylem.

    Spróbuj.

    > Tak prawde mowiac, to ciekaw jestem na ile GM i inne nawigacje dobrze
    > to robia.
    > Bo ruch w okolicach celu moze byc inny w zaleznosci od godziny, a
    > godzina przybycia nieznana, bo zalezy od wyboru wczesniejszej trasy.
    > Ok, mozna to policzyc w planowaniu trasy, ale mam wrazenie, ze lepsza
    > jest metoda "wstecz" niz "naprzod".

    Historii już nie zmienisz, bo się dokonała. Ważny jest stan teraźniejszy i przyszły,
    gdzie masz możliwości wyboru i nie jesteś w "czarnej dupie" bo kiedyś coś źle
    wykoncypowałeś a teraz jest już po zawodach.

    > Oczywiscie mozna przeliczyc po drodze i zaproponowac lepszy wariant
    > ... ale to moze byc juz za pozno.

    j/w

    > Kiedys sie wykazalem IQ. Stacji PKP trzeba szukac na ulicy "Dworcowa"
    > :-P

    No brawo! Pewnie jak szukałeś cmentarza to na Cmentarnej a jak Lidla to na Lidlowej i
    Biedronke znalazłeś na Owadziej :)

    > Ale SV na androidzie to chyba inna aplikacja ?

    Yyy ale co z tego? Mam kombajn i mogę nawet napierdalać w Angry Birds czy w
    Pokemony:) WinCE ma takie opcje?

    > No to mi odpierdolilo, wypowiedzialem ... i sie zawiesil :-)
    > No i na dobre bydle sie powiesilo - zamkniecie i wystartowanie ponowne
    > aplikacji nie pomaga.

    Widocznie starszy sprzęt i niedomaga. Polecam małą inwestycję. Xiaomi ostatnio na
    topie i wymiata (córze kupiłem) i mega zadowolona za 600zł opierdala Fejsy,
    Snapczaty, Pokemony (nawigacja) na baterii przez 3 dni bez ładowania. Dual SIM
    (Areo2) 5'' lekki, cokolwiek. Jakbym jej dał do ręki coś WinCE to by mnie śmiechem
    zabiła.

    > A to jakis strasznie stary sprzet miales.
    > Przeciez na CE to AM smigala i na 200MHz 64MB.

    Kiedyś, w mezozoiku. Teraz to porażka.

    > A Android - 1GB, cztery rdzenie az parza, a GM ciagle zawieszona :-)

    Coś masz niehalo ale nie będę zgadywał.

    > Ja tam lubie widziec mape i praca w tle mi absolutnie nie odpowiada.
    > A ze ta janosikowa uwazam za znosna, to ja uzywam i tez lubie widziec
    > :-)

    Ja gram w Ingress** podczas jazdy, od ponad 2 lat...ale to już znacznie wyższa
    technologia :D

    > No i dotykamy kolejnego problemu - nawigacja moze i dziala, a potem
    > ktos dzwoni i nawigacja znika :-)

    Mi nie znika. Na S5 wyskakuje małe okienko w lewym górnym narożniku z rozmówcą, na
    tle apki.

    > I mowisz, ze pokazuje kolejne manewry ikonkami ?

    Oczywiście. Mowa o Adroid 6.1 bo niżej to trzymam w szufladzie stare sprzęty.

    ** wszystkie nazwy, które wwymieniam do sprawdzenia w google. Nie chce mi się podawać
    linków

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+