  • Data: 2017-07-28 10:54:38
    Temat: Re: Nawigacja WinCE
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-28 o 10:32, LordBluzg(R) pisze:
    > W dniu 2017-07-28 o 10:09, T. pisze:
    > [...]
    >
    > ...ale MyPhone (dual SIM) może obsłużyć wiele innych programów do
    > nawigacji online, również AM czego sprzęt z WinCE nie potrafi. Na
    > dodatek, jak Ci bardzo zalezy, mozna użyć funkcji tetheringu
    > (udostępniania internetu), mając oczywiście osobny telefon w kieszeni z
    > jakimś abonamentem, lub prosciej za 9zł/mies wykupienie drugiej SIM z
    > dostępem do internetu. OK to wiąże się z dodatkowym kosztem ale to w
    > przypadku, kiedy jednak zdecydujesz że wolisz aplikacje online zamiast
    > offline.

    Teoretycznie to wystarczy wykupić płatną opcję w Aero - 2 zł/miesięcznie.
    Generalnie to się nie dziwię przedpiścy, że woli AM. Ja sam jestem fanem
    map i nawigacji, ale nie znalazłem programu porównywalnego z AM. Jako że
    staram się jeździć przepisowo, nie muszę mieć ostrzeżeń o radarach i
    radiowozach, za to bardziej interesuje mnie wygoda korzystania z mapy i
    nawigacji. No i porównując ileś tam programów twierdzę, że tylko AM ma
    takie możliwości i rozbudowany (i w dodatku konfigurowalny) interfejs.
    Wkrótce wybieram się nad morze, ale nie zamierzam pchać się autostradą -
    lubię jeździć bokami (przynajmniej w razie problemów na drodze można
    korek ominąc, w dodatku na bramkach na A1 często traci się ten czas,
    który się zaoszczędziło jadąc autostradą, w dodatku za to stanie jeszcze
    trzeba zapłacić. Ale wracając:
    Według mojej wiedzy tylko AM ma opcje ułatwiające podróż i jej planowanie:
    - jazda przez punkty pośrednie
    - ograniczenia prędkości
    - następny manewr
    - asystent pasa
    - bardzo dokładne przwidywanie czasu dojazdu do celu
    - POI - wygodne przy szukaniu żarełka oraz stacji paliw.
    - działa offline

    Czy jest jakiś inny program, który ma podobne możliwości?
    T.

    Ps. Mam telefon z Androidem i przepatrzyłem programy takie jak:
    - HERE WeGo
    - MAPS.ME
    - Mapy google
    - NaviExpert