  • Data: 2017-07-28 13:45:14
    Temat: Re: Nawigacja WinCE
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    "J.F." wydumał(a) w wiadomości ID

    >Ja mogę wymienić kartę pamięci na 64G a zapomniałeś o tytule wątku,
    >który sugeruje chyba max 2G w WinCe :>

    Mam 8G, a pewnie i wieksza wejdzie.
    Poza tym ... AM jest dobra, wiec nie trzeba 10 nawigacji, wystarczy
    jedna :-P
    Cala Europa sie na ~4GB miesci,

    >Ponadto obecnie mój stary już telefon ma 16G swojej+karta 32G więc
    >nie trolluj mi tu po kosmosie bo skoro AM na 4G w wersji europa to
    >spokojnie 10 apek online wejdzie mi do możliwej mojej pojemności :>

    ale jeszcze audiobooki musza sie zmiescic :-)
    Wiem co mam, miejsca na mapy brakuje :-)

    >Ale sprzęt wejdzie w stan uśpienia po wyłączeniu ładowarki. Coś Ci
    >nie idzie z tą logiką :)

    Z janosikiem ? Nie ma prawa. Cos nie tak u ciebie z logika :_)

    >Ciągle zapominasz że w Andku idzie wszystko ładnie skonfigurować :)

    A to przepraszam, ja nieuswiadomiony jestem i nie potrafie dobrze
    skonfigurowac :-)

    >Podejrzewam że masz mało wiedzy jak to sprawdzić i udoskonalić.
    >Przykładowo u mnie Samsung NIGDY nie schodzi poniżej 20% baterii.
    >Nigdy.
    >Pilnuje tego moje oprogramowanie i dodatkowe alarmy...jeśli
    >(Lama.apk**)Polecam.

    No i co - jak zejdzie do 20%, to nawet po pomoc zadzownic nie mozesz,
    bo to by rozladowalo baterie ? :-)
    Poza tym nie chodzi o wylaczanie przy 20%, tylko o to, zeby nie doil
    80% w pare godzin i nie wylaczyl sie na 20 :-)
    A to mu sie zdarza, a wlasciwie dzieje sie caly czas.

    Odpowiedzialni za to zdaja sie byc "System Android", "Kernel", "Uslugi
    Google", i wakelocki: bluesleep, msm_serial_hs_dma i msm_serial_rx.

    >Bredzisz. Wymieniłem przecież firmy. To nie są chińskie. Nie stać
    >mnie na badziewia.

    Chinskie badziewie tez ma DSP na pokladzie.
    Nie chwali sie tym, bo to nie sluzy do usuwania stukow zawieszenia,
    tylko do transmisji glosu po BT.

    >Kurwa. Nie łapiesz że to Ty komuś coś podajesz i nie zachowujesz
    >standardów?

    Ale co ci to przeszkadza ? Az takim purysta jezykowym jestes, ze az
    razi ?

    Przyznaje, jedna wade ma - przy nie/odpowiedniej dlugosci linii
    przeskakuje do nowego wiersza jako samodzielny pytajnik.

    >Nikt Ci nie zabrania pisania w swoim notatniku " ? ? ? ? ? " do
    >usranej śmierci. Pisz sobie i czytaj swoje spacje. Równie dobrze
    >możesz zawsze być nie umyty i śmierdzieć. >Podobno własny smród jest
    >"przeźroczysty" i smierdziel go nie czuje. Co jednak ciekawe, to
    >tenże śmierdziel tak samo łyka własny smród jak miły zapach umytego,
    >zwykłego człowieka :) W drugą stronę to nie działa, uwierz, sprawdzić
    >też kiedyś możesz.

    I wracamy to netykiety - a nowa linia po ok 70 znakach to gdzie ?

    >Takie są zasady pisowni, które niosą ze sobą etymologię, kulturę,
    >historię itp. Ty to olewasz.

    Nie olewam, tylko sie zastanawiam po co.
    Meczymy potem dzieci 8 lat ortografia, zamiast ich np uczyc
    programowac smartfony :-P

    >W wielu innych apkach też.

    Ale w GM nie.

    >Poza tym droga jest głównie w PIONIE/wzdłuż a nie w poziomie.
    >Po co mi pobocze, skoro wolę mieć wgląd "do przodu" i horyzont?

    i tu sie zgadzamy. Naturalne w nawigacji byloby ustawienie ekranu w
    pionie.
    Wtedy nawet te elementy pozostale, ktore sa u gory i u dolu nie
    przeszkadzaja az tak bardzo.

    Niestety - w samochodzie lepiej pasuje ustawienie telefonu poziomo.
    A wtedy GM olewa uzytkownikow i w ukladzie ekranu nic nie zmienia.

> [...]
    > czas jazdy, czy godzine dojazdu.
    > I w AM mam 4 pola do ustawienia, a w takim Mapfactor tylko 3.
    > Bardzo tez lubie automatyczny zoom - normalnie widze wiekszy obszar,
    > przed skretem AM pokazuje skrzyzowanie.
    > Nie zawsze to dziala dobrze ... ale w innych nawigacjach dziala
    > jeszcze gorzej, albo w ogole nie ma :-)
    > Mapy tez ma dosc dokladne, a z Googlem roznie bywa.
    > No i lubie to, ze automatycznie nagrywa trase, potem mozna sobie
    > zobaczyc jak sie pojechalo.

    >Yyy, przecież NIGDZIE nie wylkuczyłem że nie masz mieć na pokładzie

    No i tak sie skonczylo - jezdze z dwoma :-)

    >Wskazuję tylko ze WinCE ma takie ograniczenia a stosowanie Andka
    >tylko polepsza wiele opcji, których NIGDY nie będzie na WinCE.

    Kiepsko u Ciebie z logika :-)
    To nie sa jakies wady WinCE, ktore zreszta niektore sprzety i chocby
    AM obchodzi ze swoim traffic online.
    To sa wady np mojej nawigacji, ktora lacznosci nie ma, ale ja sie z
    tym godze.

    Podobnie jak w/w punkty to nie sa wady Androida - kazdy program moze
    je poprawic. Ale te co uzywalem na razie nie poprawily.
    Hm, nie uzywalem jeszcze AM pod Androida ... moze zachowuje zalety, a
    stracila wady ?
    Tylko ... za droga jest :-)

    >A dlaczego nie, skoro to często lepiej?

    Skoro ustawilem "krotka", to widac zalezy mi na tym, zeby malo km
    przejechac i nie Googlowi decydowac, ze bardziej mi sie spodoba szybka
    :-P
    Bede chcial, to sobie przestawie na szybka.

    Nawiasem mowiac w AM mam suwaczek i moge sobie wybrac w jakim stopniu
    interesuje mnie szybka, a w jakim krotka.
    W GM chyba nie ma.
    Niektore nawigacje maja jeszcze wybor "optymalna".

    >Spróbuj.

    Zacheciles, moze pojezdze kiedys. Choroba, trzecia nawi na szybe ?

    >Historii już nie zmienisz, bo się dokonała. Ważny jest stan
    >teraźniejszy i przyszły, gdzie masz możliwości wyboru i nie jesteś w
    >"czarnej dupie" bo kiedyś coś źle wykoncypowałeś a teraz jest już po
    >zawodach.

    Ja nie o przeszlosci, tylko taki podstawowy algorytm wytyczania
    najkrotszej drogi w grafie mozna zapuscic w dwie strony.
    Mozna wyjsc od startu i szukac najkrotszych drog do kolejnych wezlow,
    mozna wyjsc od celu i wyliczac dla wezlow odleglosci pozostale do
    celu, zblizajac sie do startu.

    O ile w ogole stosuja podobna metode a nie jakas calkiem inna ... to
    ta "od celu" ma IMO jedna zalete - jesli sobie pozostawimy odleglosci
    wezlow do celu i zjedziemy z trasy,
    to szybko odnajdziemy najblizsze dostepne wezly i wybierzemy ten, z
    ktorego odleglosc najkrotsza (i uslyszymy "zawroc" :-) )
    [P.S. tu sie o spacje przed nawiasem nie czepiasz?]

    >Yyy ale co z tego? Mam kombajn i mogę nawet napierdalać w Angry Birds
    >czy w Pokemony:) WinCE ma takie opcje?

    WinCE jest lepsze - ja sobie SV na telefonie ogladam, a AM nadal
    nawiguje :-P

    A Ty masz kombajn, ale aplikacje musisz przelaczac, pozycje dwa razy
    wybierac - w przegladarce na komputerze to lepiej dziala :-)

    >Widocznie starszy sprzęt i niedomaga.

    Wczesniej GM nie sprawial problemu.

    >Polecam małą inwestycję. Xiaomi ostatnio na topie i wymiata (córze
    >kupiłem) i mega zadowolona za 600zł opierdala Fejsy, Snapczaty,
    >Pokemony (nawigacja) na baterii przez 3 dni bez ładowania.

    Podejrzewam, ze jakbym zainstalowal to, co mam u siebie na S4, to tez
    by bateria zdychala.
    Albo jakbym zrobil reset swojego, to by mu przestalo zrec baterie.
    Niestety - olbrzymi minus dla Androida, ze mu diagnostyka stanu
    systemu lezy.

    > Dual SIM (Areo2) 5'' lekki, cokolwiek. Jakbym jej dał do ręki coś
    > WinCE to by mnie śmiechem zabiła.

    Nikt tu nie proponuje WinCe jako telefonu.
    Ale ... pamietasz czasy, gdy najlepsze smartfony byly z WinCe ?
    Nie tak dawno temu :-)

    >Kiedyś, w mezozoiku. Teraz to porażka.

    Nadal smiga.

    >Coś masz niehalo ale nie będę zgadywał.

    To akurat pretensje do googla. Ze nie ma bezblednych programow to juz
    wszyscy wiedza, ale czemu nie da sie takiej aplikacji ubic i
    wystartowac na nowo ?
    Dzis znow stroi fochy - historii z wczoraj nie mozna wybrac, tzn
    mozna, ale wtedy sie zatrzymuje :-)

    >Mi nie znika. Na S5 wyskakuje małe okienko w lewym górnym narożniku z
    >rozmówcą, na tle apki.

    Moze kwestia wersji - na S4 jest cale nowe okno, a na jego tle sie
    pojawia duze okienko ze wskazowkami nawigacji :-)

    Jak widac - Google tez aplikacje poprawia i coraz lepsza jest.

    J.