  • Data: 2017-07-28 13:02:02
    Temat: Re: Nawigacja WinCE
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-28 o 12:20, LordBluzg(R) pisze:

    > To w jakimś sensie (i wiele więcej) załatwia GM. Niestety mapy dostępne
    > offline mają ważność 30 dni. Nie wiem czy szperałeś w opcjach GM i
    > połaczeniu tego z Google Earth. Ponadto doinstalowanie darmowego Ryśka
    > załatwia sprawę ograniczeń prędkości, która jest na poziomie GM dostępna
    > w USA.

    Raczej mnie Polska interesuje. A to co proponujesz - to jak rozumiem -
    dwa sprzęty - jeden z GM a drugi z Ryśkiem? To nieco kłopotliwe...
    Sama GM nie ma chyba asystenta pasa, POI to raczej w powijakach.
    Ale jest faktem, że GM w moim rankingu przydatności zajmuje drugie miejsce.

    W ogóle, co opisałem używanie swojego głosu do wyszukiwania
> [...]
    > której kiedyś korzystałem. Dla mnie podstawową zaletą jest własnie nie
    > używanie żadnych "macek" do zmiany/zapytań itp. Wielu osobom, którym
    > pokazałem działanie OK Google spodobała się bardzo ta funkcja jak i
    > dobra praca w tle całej nawigacj. Niestety aby dojść do wielu ciekawych
    > funkcji, trzeba zacząć korzystać i odkrywać to, co jakiś czas dochodzi.
    > OK Google nie tylko rozwiązuje sprawę nawigacji ale też działa w
    > odniesieniu do całego smarfona, gdzie można zacząć "mówić" sms,
    > uruchamiać inne programy podczas jazdy, odbierać połączenia...bez

    Mam w radiu zestaw głosnomówiący i nie ma problemu z odbieraniem rozmów.
    Nigdy nie miałem potrzeby wysyłania smsów w czasie jazdy ani korzystania
    z innych programów. Może jak ktoś działa jako handlowiec i jeździ po
    Polsce...

> [...]
    > sprzętu w miarę rozwoju całego systemu. Mam jeszcze jakieś TomTomy czy
    > Garminy ale nawet w połączeniu z nawigacjami w które wyposażony jest
    > fabrycznie nowy samochód, nawigacja online zyskuje coraz więcej
    > użytkowników co oczywiście ma wpływ na informacje dla ogółu. Nie muszę
    > chyba wspominać, że jesli dużo osób nawet nie korzysta w danej chwili z
    > GM a mają włączony GPS i transfer danych i Andrioda, co mozna sprawdzić
    > w "moje miejsca" to dane telemetryczne trafiąją do Google w czasie
    > rzeczywistym, są również wykorzystywane dla innych, którzy są

    AM na Traffic i to lepiej zorganizowany - sam program działa offline,
    natomiast przesyłane są wyłącznie dane o ruchu. W trasie to jest np. 30
    kB na 100 km. I to działa, choć nie wiem, jak skutecznie.

    > Same algorytmy GM są rozwijane coraz bardziej w kierunku HOT, znaczy co
    > się akurat dzieje w okolicy czy na trasie i taka nawigacja ma znaczną
    > przewagę nad martwą mapą.

    Wydaje mi się, że przyszłość to mapa offline + informacje o ruchu. A
    przy okazji map online - kiedyś z takiej skorzystałem, ale w drodze
    zdarzył się zonk - nie pobrałem pewnego obszaru mapy i miałem problem, a
    przez GPRS ciągnięcie megabajtów mapy to i czas i pieniądze. Więc mając
    takie mapy zwykle trzeba wszystkie obszary pobrać przed podróżą. Można
    wtedy coś przeoczyć.

    T.