    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 11 Jun 2018 08:41:14 +0200

    Dnia Sun, 10 Jun 2018 18:50:01 +0200, Marek S napisał(a):
    > Nie ma idealnej nawigacji i pewnie długo nie będzie. Ja używam
    > Naviexperta ponieważ świetnie podpowiada objazdy miejskich korków i może
    > zaproponować (na żądanie) objazdy drogami gruntowymi nawet - gdy
    > desperacja kierowcę ogarnia. Rewelacyjnie oznacza zakorkowane fragmenty
    > dróg z czym np. Yanosik w ogóle sobie nie radzi i nagminnie robi numery
    > w postaci pokazania dosłownie 200m z korka, który ma 4.5km. Nowe mapy
    > Yanosika nawet tego nie nierzadko nie zrobią. Google są o dwie klasy
    > lepsze w tym względzie - choć też nie radzą sobie z objazdami korków.

    Zaczalem sie Y przygladac po poprzedniej dyskusji - i faktycznie
    pokazywanie u niego lezy.
    Na starej mapie jest nawet niezle, ale tylko na wyznaczonej trasie.

    Wyznacza ... chyba w miare dobrze, bez floty aut to sie nie dowiem.

    Ale za to ... mam do domu zakaz skretu w lewo, i trzeba kombinowac.
    I yanosik ostatnio kombinuje jak czlowiek - przez supermarket,
    zawrocic na ulicy z prawej ... ktora nawigacja to potrafi :-)

    > Podoba mi się w NE błyskawiczne reagowanie ekipy na zgłoszone korekty
    > map oraz słuchanie głosu "narodu" odnośnie pomysłów dla nowych wersji.
    > Yanosik olewa takie zgłoszenia,

    Nowa mapa bazuje chyba na OSM ? To IMO - w miare aktualna.

    Zreszta nawet stara byla w miare aktualna.

    > a z Googlami nie ma praktycznie kontaktu w ogóle.

    Ale jakos coraz szybciej reaguja na zmiany.

    J.