  • Data: 2018-06-11 09:51:25
    Temat: Re: NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 10 czerwca 2018 22:48:00 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Jak jest taki dobry to skad bierze dane? Maja satelity do obserwacji, szklane kule?

    Nie, od użytkowników.
    Jeśli będziesz miał włączoną nawigacje NE przez 35 godzin na tydzień.
    To wtedy masz ją za darmo.

    Mam taką teorię:
    Moja żona ostanio dużo jeżdzi i zamiast dzwonić do niej gdzie jesteś
    to podpiąłem jej telefon do konta.
    I jeśli wchodzę na google maps i wybieram moja lokalizacja.
    To wtedy pokazuje mi lokalizacje telefonu z opóżnieniem
    tak do 10 minut, rzadko większym.
    Chociaż wczoraj jak wracała od teściowej to rozjazd był 45 minut.

    Natomiast google mam taką opcję find my android.
    I wtedy po chwili dostaję jej aktualną lokalizację.
    I jak do tej pory się to zgadzało.

    Wiec myślę że te płatne częściej "pytają" o stan aktualny
    + lepsze (droższe) algorytmy wyszukiwania objazdów.