  • Data: 2018-06-13 19:35:25
    Temat: Re: NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13-06-2018 o 18:32, r...@k...pl pisze:

    > Nawet użytkownicy AM przyznają (jestem na forum AM), że traffic w AM jest
    > słabiutki,

    Zależy co przez to rozumiesz.
    Jeśli ilość sygnalizowanych zdarzeń na drodze - to mają rację, i w NE i
    w AM leży to i kwiczy.

    Z kolei jeśli chodzi o wyznaczanie tras, to przynajmniej w Poznaniu i
    okolicach działa to dokładnie tak samo w obu programach, w obu lepiej
    niż w yanosiku i w obu lepiej niż w offline'owych nawigacjach.

    Albo mam dużo szczęścia i nie trafiłem w AM na żadną sytuację w której
    wpakowała mnie w korek.