    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
    Date: Wed, 8 Jan 2014 12:08:08 +0000 (UTC)

    On 2014-01-08, k...@g...com <k...@g...com> wrote:

    > I w tym problem. Ja po gorzale i lampce wina nigdy nie wsiadłem do samochodu i
    najprawdopodobniej nigdy nie wsiądę. Grupa wsparcia nie anonimowych alkoholików i
    pijaków na grupie samochody napisze każdą bzdurę żeby usprawiedliwić swoja głupotę i
    pociąg do trunków. Już widzę oczami wyobraźni wypijanie lampki wina do parówki
    kupionej na stacji benzynowej. Nie pasuje komuś jeżdżenie na trzeźwo niech odda PJ.
    Chce mieć PJ to nie pije nawet lampki wina.

    Masz/miales jakis problem z alkoholem ze sam temat wzbudza w tobie takie
    niezdrowe emocje?

    --
    Artur
    ZZR 1200