  • Data: 2014-01-08 13:25:36
    Temat: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 8 stycznia 2014 13:08:08 UTC+1 użytkownik AZ napisał:
> [...]
    najprawdopodobniej nigdy nie wsiądę. Grupa wsparcia nie anonimowych alkoholików i
    pijaków na grupie samochody napisze każdą bzdurę żeby usprawiedliwić swoja głupotę i
    pociąg do trunków. Już widzę oczami wyobraźni wypijanie lampki wina do parówki
    kupionej na stacji benzynowej. Nie pasuje komuś jeżdżenie na trzeźwo niech odda PJ.
    Chce mieć PJ to nie pije nawet lampki wina.

    > Masz/miales jakis problem z alkoholem ze sam temat wzbudza w tobie takie
    >
    > niezdrowe emocje?
    >

    > --
    >
    > Artur
    >
    > ZZR 1200

    Nigdy nie miałem problemu z alkoholem. Ale jestem uzależniony od nikotyny. Mój
    mechanizm obrony jak by chcieli wprowadzić ograniczenia na to co zawiera nikotynę
    byłby identyczny z argumentacją alkoholików. Taką samą argumentację ze trochę powinno
    być wolno mieli by narkomani, pedofile itp. Jeśli mamy pozwolić na legalne dewiacje i
    nałogi to zezwólmy lincz i samosąd.