  • Data: 2014-01-08 13:01:00
    Temat: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 8 stycznia 2014 12:54:31 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > nie porównuj innych do siebie. nie każdy jest Ci podobny
    >

    > --
    >
    > Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    I w tym problem. Ja po gorzale i lampce wina nigdy nie wsiadłem do samochodu i
    najprawdopodobniej nigdy nie wsiądę. Grupa wsparcia nie anonimowych alkoholików i
    pijaków na grupie samochody napisze każdą bzdurę żeby usprawiedliwić swoja głupotę i
    pociąg do trunków. Już widzę oczami wyobraźni wypijanie lampki wina do parówki
    kupionej na stacji benzynowej. Nie pasuje komuś jeżdżenie na trzeźwo niech odda PJ.
    Chce mieć PJ to nie pije nawet lampki wina.