-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostra
da.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 23 May 2011 11:21:36 +0200
From: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20101027)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Motocykliści (i nie tylko) atakują
References: <k...@c...fuw.edu.pl> <iqhcnm$5u3$1@inews.gazeta.pl>
<iqhduj$5gl$1@mx1.internetia.pl> <o...@b...softax.pl>
<iqtdtg$m49$1@cyberdyne-t3.maslag.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ir0rd7$7ll$1@mx1.internetia.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ir2j86$eiq$1@cyberdyne-t3.maslag.pl>
In-Reply-To: <ir2j86$eiq$1@cyberdyne-t3.maslag.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID: <3...@b...softax.pl>
Lines: 94
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.18.189.42
X-Trace: 1306143001 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2439 83.18.189.42:37214
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2370123
[ ukryj nagłówki ]Artur Maśląg wrote:
> W dniu 2011-05-19 09:39, Krzysiek Kielczewski pisze:
>> On 2011-05-18, Artur Maśląg<f...@p...com> wrote:
>>
>>>> Licząc po sztukach przepisów - masz rację.Licząc pod względem częstości
>>>> spotykania oraz częstości karania - moim zdaniem nie. Wydaje mi się
>>>> (może i niesłusznie) że zdecydowana większość żali/zastrzeżeń dotyczy
>>>> ograniczeń prędkości. A te (niestety, bardzo niestety) bardzo często są
>>>> postawione od czapy.
>>>
>>> Nie sądzisz, że takie tłumaczenie jest fałszywe?
>>
>> Nie.
>
> Wiedziałem.
To że Ty wiesz wsystko (najlepiej) wiadomo nie od dziś ;)
>
>>> Tak naprawdę
>>> ograniczeń prędkości postawionych od czapy jest nie tak dużo, za
>>> to w kółko to się nie podoba wielu osobom. W Polsce niemalże
>>> z natury ludzie nie przestrzegą wielu przepisów, ponieważ jest
>>> to bezkarne. Drogi mamy jakie mamy i tak naprawdę nie bardzo
>>> jest gdzie podwyższać prędkość - tam gdzie można jest ona
>>> podwyższana. Gdyby kierowcy przestrzegali przepisów to być
>>> może gdzieniegdzie by prędkość została podwyższona. Najwyższa
>>> przepustowość to tak gdzieś w granicach 30-40km/h, więc nie
>>> mam sensu podwyższać w miastach. Wiele tras krajowych przebiega
>>> przez miejscowości - skoro są przejścia dla pieszych, ruch
>>> lokalny itd. to niby skąd bez pogorszenia bezpieczeństwa można
>>> prędkość podwyższyć?
>>
>> W wielu miejscach.
>
> Aha - w jak wielu?
Do pracy jadę ok 4km i czterema odcinkami dród -- na dwu z nich ograniczenia są
całkowicie bez sensu. Oczywiście na obu odcicnach są ulubione miejsca
"reprerowania budżetu" (co prawda jedno było zwykle okupowane przez straszników
wiejskich, ale cosik ich ostatnie zmiany przepisów wypłoszyły, po od stycznia
darmozjadów już tam nie widziałem).
>
>> Od zbyt wcześnie postawionych ograniczeń (bo po kiego
>> czorta "teren zabudowany" w lesie, 500 metrów przed pierwszym
>> zabudowaniem i wyjazdem na drogę?)
>
> Często takie spotykasz?
Owszem.
>
>> do likwidacji ograniczeń pt. idiota
>> lecący 150/90 spowodował wypadek to postawimy ograniczenie do 70.
>
> Tych pewnie też sporo, sypniesz przykładami z rękawa?
>
>> Od pięćdziesiątki na Wisłostradzie
>
> Nie wszędzie jest 50 - w wielu miejscach prędkość jest podniesiona.
Wielu = czytaj jednym. Chyba że każdy kierunke liczysz osobno. Przy czym
oznakowanie końca tego odcinka (koło Kochanowskiego) jest badziewne --
oczywiście po to, żeby niebiescy koło Cytadeli mieli lepsze żniwo.
>
> > do ograniczeń postawionych przy
>> wyjeździe z posesji gdzie wystarczy postawić lustro.
>
> Dużo lustro pomoże, jak ktoś będzie ciął 100-ką.
Ale nie potrzeba wtedy oganiczenia do 20 albo 30 -- często wystarczy 50.
>> Jak się codziennie
>> mija ograniczenia postawione od czapy to się potem olewa te ustawione
>> rozsądnie.
>
> Znam to usprawiedliwienie i mechanizm jest inny -
Tak, wiemy, że Ty wiesz wszystko ;)
> wiele osób z góry
> zakłada głupotę władzy oraz własną bezkarność i tak podchodzi do
> w zasadzie do wszystkich ograniczeń.
Te założenia są generlanie słuszne -- zarówno o bezarkości jak i o głupocie władzy.
\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)
Następne wpisy z tego wątku
- 23.05.11 11:50 Artur Maśląg
- 23.05.11 12:04 The_EaGle
- 23.05.11 13:19 b...@n...pl
- 23.05.11 13:22 Artur Maśląg
- 24.05.11 15:39 The_EaGle
- 24.05.11 15:50 The_EaGle
- 24.05.11 16:25 Arek
- 24.05.11 16:42 Arek
- 24.05.11 16:59 Artur Maśląg
- 24.05.11 17:10 Artur Maśląg
- 24.05.11 17:44 Cavallino
- 24.05.11 18:29 Artur Maśląg
- 24.05.11 19:46 Artur Maśląg
- 24.05.11 19:59 masti
- 24.05.11 20:05 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2025-01-17 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-17 Nieustający podziw...
- 2025-01-17 zawsze parkuj tyłem do ulicy
- 2025-01-16 nie będzie naprawy pod blokiem?
- 2025-01-16 korytarz zycia