eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoc diasla a banzyny. › Re: Moc diasla a banzyny.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2
    .nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!novia!nx02.iad01.newshosting.com!newsh
    osting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neo
    strada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Yans van Horn <y...@n...spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moc diasla a banzyny.
    Date: Wed, 07 Apr 2010 12:59:34 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 36
    Message-ID: <hphp8l$26u$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hpakhm$tjl$1@news.onet.pl> <4bb8ddb8$1@news.home.net.pl>
    <hpao5n$dcr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hpar97$m1u$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hpb4n0$bip$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hpbatr$4bb$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hpc7kd$cc8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <m...@4...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <9...@4...com>
    <hpddd6$55f$1@nemesis.news.neostrada.pl> <4bba378b$1@news.home.net.pl>
    <hpdejh$ghd$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <hpfh37$g3k$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4bbb48e5$1@news.home.net.pl>
    <hphhdi$pha$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <hphld0$hq9$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hphm2p$oph$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.50.130.130
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1270638677 2270 80.50.130.130 (7 Apr 2010 11:11:17
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Apr 2010 11:11:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <hphm2p$oph$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2270951
    [ ukryj nagłówki ]

    Artur 'futrzak' Maśląg wrote:
    > Yans van Horn pisze:
    >> Robert Rędziak wrote:
    >>> On Wed, 07 Apr 2010 10:45:40 +0200, Yans van Horn <y...@n...spam>
    >>> wrote:
    >>>
    >>>> Turbina ma być
    >>>> dobrana do pojemności silnika.
    >>>
    >>> Zawsze mi się wydawało, że do spodziewanej mocy, ale ja to
    >>> truskawki cukrem posypuję.
    >>
    >> I według Ciebie moc na którą dobierasz turbinę nie zależy od
    >> pojemności silnika ? (a konkretnie widełki)
    >
    > Tak szczerze, to jednak niespecjalnie. Nie wiem też, jakie widełki masz
    > na myśli. 1200KM z 1500cm3 to w te widełki wpada, czy nie?

    Czyli rozumiem, że chcesz porównywać silnik, którego bez specjalnego
    osprzętu nie da się uruchomić, który wymaga
    totalnej przebudowy co 1-2 starty, silnik który jest tak kosztowny,
    który ma takie tolerancje, że na zimno jest zatarty ?

    To ten silnik chcesz porównywać ? To ma być dowód ?

    Ok. skoro zatem pojemnośc nie ma znaczenia. To może zróbmy test.
    Weźmiemy dwa silniki, np. 1.0L i 3.0L, następnie przy *określonym
    budżecie, trwałości i niezawodności* będziemy je turbodoładowywać
    zobaczymy na koniec kto osiągnął lepszy efekt. Co Ty na to ?

    Nawet majać nieograniczone pieniądze, większy silnik będzie miał większy
    potencjał.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: