eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMit zajebistych hamulców w PolonezieRe: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Date: Tue, 2 Apr 2013 00:28:50 +0200
    Organization: private
    Lines: 44
    Sender: r...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <6...@p...pl.invalid>
    References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <fl3dymcsb9hb$.787oql6shgcm$.dlg@40tude.net>
    <1...@p...pl.invalid>
    <1v9m4m8fpxo3f$.1bhf5tscjopxt.dlg@40tude.net>
    <1...@p...pl.invalid>
    <m...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: ip-37-109-34-26.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1364855331 29510 37.109.34.26 (1 Apr 2013 22:28:51 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Apr 2013 22:28:51 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3 (Normal)
    In-Reply-To: <m...@4...net>
    X-Comment-To: Tomasz Pyra
    X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487611
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello Tomasz,

    Tuesday, April 2, 2013, 12:31:53 AM, you wrote:

    [...]

    >>> Ale znow - w czym problem ? Fading klockow ? Material ten sam co na inne
    >>> pojazdy, fakt ze te inne to 140+ rzadko jezdzily.
    >> Nie mam pojęcia - pedał twardy, zero hamowania. ZERO totalne - można
    >> było fotel połamać a nie działały. Dopóki trzymałeś za pierwszym
    >> razem, to hamowało ale wystarczyło choć na chwile odpuścić i dupa
    >> blada.
    > W tym samochodzie hydraulika była chyba mocno niedowymiarowana jeśli chodzi
    > o hamulce, a wszystko bazowało na silnym wspomaganiu.
    > I jak podciśnienie w serwo spadło (a przy pulsacyjnym hamowaniu z wyższych
    > prędkości spadało) to zostawało się bez hamulców.

    Co tu ma do gadania wyższa prędkość? Hamowanie silnikiem, podciśnienie
    we wspomaganiu pełne. Silnik nie gaśnie. No i czas powrotu - kilka
    minut. Ewidentnie coś się przegrzewało.

    > Zresztą z tego chyba wynika mocno opóźnione hamowanie w tym samochodzie -
    > można go z całej siły depnąć, a hamulec dopiero zaczyna się rrozkręcać z
    > siłą hamowania. W końcu koła się zablokują, ale po pewnym czasie.

    Że co? Ja nie pisze o popsutym Polonezie. Pisze o hamulcach w trzech
    różnych Poldkach, ale z tego samego roku produkcji - 1993.

    > Swoją drogą historia chyba zatoczyła koło bo podobnie zbudowane układy
    > hamulcowe widują w zupełnie nowych pojazdach.
    > Same hamulce całkiem fajnie, przyczepić się nie można, ale bez wspomagania
    > po prostu bez szans na cokolwiek więcej niż spowalnianie.

    Zdarzało mi się jechać na holu Poldkiem - da się hamować bez łamania
    fotela.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: