  • Data: 2013-06-26 17:07:44
    Temat: Re: Miszczuf lewego pasa
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

> [...]

    Ostatnio podróżowałem autostradami Kią Picanto 1.0.
    Niewiele jest słabszych od tego odkurzacza.
    Ale jakoś nie musiałem blokować lewego pasa.
    Jak sądzisz, dlaczego?

    >Wystarczy

    > Jeśli jest dużo TIRów to nie da rady.

    Da radę.
    A jeśli ktoś ma z tym kłopoty to TYM bardziej powinien się wstrzymywać z
    wypadami na lewy pas autostrady, albo i takową w ogóle.