-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsreader4.netcologne.de!news.
netcologne.de!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!
unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.P
OSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz
References: <kqeh7b$pmr$1@srv13.cyf-kr.edu.pl> <kqeiiu$7f3$1@mx1.internetia.pl>
<2...@b...poznan.pl> <kqelc6$go1$1@mx1.internetia.pl>
<kqel5t$4i4$1@node1.news.atman.pl> <kqemig$kkj$1@mx1.internetia.pl>
In-Reply-To: <kqemig$kkj$1@mx1.internetia.pl>
Subject: Re: Miszczuf lewego pasa
Date: Wed, 26 Jun 2013 17:07:44 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 130626-0, 2013-06-26), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 28
Message-ID: <51cb03ba$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.20.21.40
X-Trace: 1372259258 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1219 83.20.21.40:56422
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2496314 pl.pregierz:2075278
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
>>> Może się ktoś powoli rozpędza bo ma niewielką moc silnika.
Ostatnio podróżowałem autostradami Kią Picanto 1.0.
Niewiele jest słabszych od tego odkurzacza.
Ale jakoś nie musiałem blokować lewego pasa.
Jak sądzisz, dlaczego?
>Wystarczy
>>> żeby wyprzedzić TIRa jadącego 90 km/h, ale nie wystarczy żeby w
>>> odpowiednim czasie zakończyć manewr i czmychnąć przed migającym
>>> długimi władcą szos w Bolidzie Młodzieży Wiejskiej.
>>>
>>
>> to wtedy powinien odpowiednio wczesniej sie rozpedzac i zmienic pas, a
>> nie dojezdza do zderzaka tira, hamuje zeby zrownac predkosc z tirem,
>> wyskakuje na lewy pas i cisnie na piatce az sie znowu rozbuja to 100...
>>
>>
>
> Jeśli jest dużo TIRów to nie da rady.
Da radę.
A jeśli ktoś ma z tym kłopoty to TYM bardziej powinien się wstrzymywać z
wypadami na lewy pas autostrady, albo i takową w ogóle.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.06.13 17:09 Jingiel
- 26.06.13 17:10 J.F.
- 26.06.13 17:11 Cavallino
- 26.06.13 17:11 A.L.
- 26.06.13 17:12 Cavallino
- 26.06.13 17:14 J.F.
- 26.06.13 17:13 MadMan
- 26.06.13 17:22 Roman Stachowiak
- 26.06.13 17:33 Ergie
- 26.06.13 17:36 Mario
- 26.06.13 17:37 Mario
- 26.06.13 17:39 Mario
- 26.06.13 17:39 Mario
- 26.06.13 17:54 RoMan Mandziejewicz
- 26.06.13 17:55 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- 2025-02-25 rozliczenia policji
- 2025-02-25 Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=