  • 1. Data: 2024-07-27 20:01:51
    Temat: jazda po lewej
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    wnioski pokuntrolne

    1. co rusz spada się lewymi kołami z drogi, szlifuje kraweżniki
    2. jest pokusa wyjechać na prawą połowę z posesji
    3. nie wiadomo czy dwa pasy czy wąska dwukierunkowa
    4. ronda się ścina wyjeżdzając na prawy pas
    5. można przygnieść motorki
    6. trudno ocenić w prawym lusterku prędkość wjeżdzając z ukośnej rozbiegówki

    przej jak w ruskim czołgu.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 2. Data: 2024-07-28 10:13:53
    Temat: Re: jazda po lewej
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 27 Jul 2024 19:01:51 +0100, PiteR wrote:
> [...]
    > 5. można przygnieść motorki
    > 6. trudno ocenić w prawym lusterku prędkość wjeżdzając z ukośnej rozbiegówki

    Ale o co chodzi?

    -Pierwszy raz w Anglii? Przeciez nie.
    -droga angielska, a samochód europejski?
    -droga europejska, a samochód brytyjski? To nie pasuje ...

    A jak sie biegi zmienia lewą ręką?

    J.

  • 3. Data: 2024-07-28 12:05:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.07.2024 o 10:13, J.F pisze:

    > -Pierwszy raz w Anglii? Przeciez nie.
    > -droga angielska, a samochód europejski?
    > -droga europejska, a samochód brytyjski? To nie pasuje ...
    >

    > A jak sie biegi zmienia lewą ręką?

    Głupio - już nawet nie chodzi o rękę a o to że "od siebie" i "do siebie"
    jest zamienione.

    No i zjazd z ronda to masakra - jednocześnie jedną ręką trzeba trzymać
    kierownicę (po kto normalny trzyma prawą), wrzucić kierunek i zmienić bieg:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2024-07-28 12:09:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:sppa5kzd95cf.1tb6k47p8vver.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > -droga europejska, a samochód brytyjski? To nie pasuje ...

    samochód brytyjski droga brytyjska

    > A jak sie biegi zmienia lewą ręką?

    spróbuj :)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 5. Data: 2024-07-28 12:21:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v8555o$fc2$4@news.chmurka.net>
    user Shrek pisze tak:

> [...]
    >
    > No i zjazd z ronda to masakra - jednocześnie jedną ręką trzeba
    > trzymać kierownicę (po kto normalny trzyma prawą), wrzucić

    a na rondzie jest mało czasu

    na początku najpierw uderza się prawą ręką w drzwi że tam jest lewarek
    potem opamiętanie szuka się biegu lewą ręką "od siebie"

    ciekawe czy zepsuję sobie polskie nawyki?
    moja rodzina po 9 latach w Uk boi się jezdzić w Polsce
    polskim samochodem.

  • 6. Data: 2024-07-28 12:39:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.07.2024 o 12:21, PiteR pisze:
    > ciekawe czy zepsuję sobie polskie nawyki?

    Raczej nie - tak jak przesiadki z automatu na manuala i z powrotem u
    mnie nie powodują że się zapomina.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2024-07-28 13:04:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v8575g$fjg$7@news.chmurka.net>
    user Shrek pisze tak:

> [...]

    5 lat jeździłem służbowym Ducato przez 9 godzin dziennie.
    Mam Ducato wypalone w mózgu tak jak pąmietam z wojska ile waży AK47.

    > Raczej nie - tak jak przesiadki z automatu na manuala i z powrotem u
    > mnie nie powodują że się zapomina.

    Czyli dojdzie następny profil do presetów?
    Taka mam nadzieje.

  • 8. Data: 2024-07-28 13:09:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.07.2024 o 13:04, PiteR pisze:

    > 5 lat jeździłem służbowym Ducato przez 9 godzin dziennie.
    > Mam Ducato wypalone w mózgu tak jak pąmietam z wojska ile waży AK47.

    NIe mam takiego problemu. No dobra - jak z mojego czołgu zmieniam na
    mikrę to ciężko się czasem parkuję bo za bardzo to skręca i człowiek się
    nie spodziewa że parkuje równolegle gdzieś, gdzie normalnie byłby
    problem a tu dupa zaczyn z powrotem wyjezać na jezdnie;)

    > Czyli dojdzie następny profil do presetów?

    Dokładnie tak. Kilkadziesiąt sekund na przestawienie się i jedziesz.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 9. Data: 2024-07-28 23:55:12
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 28.07.2024 o 12:39, Shrek pisze:

    > Raczej nie - tak jak przesiadki z automatu na manuala i z powrotem u
    > mnie nie powodują że się zapomina.

    Osobiście też nie popełniam błędów "sprzęgła" :) NIGDY... nie wiem z
    czym to porównać, może z gitarą i fortepianem. W gitarze nie cisnę
    pedałów bez sensu :)

    --
    Pixel(R)??

  • 10. Data: 2024-07-29 01:28:41
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 27.07.2024 o 20:01, PiteR pisze:
    > wnioski pokuntrolne

    Masz tak w Ąglii?
    https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/byl
    em-w-najwiekszym-komisie-aut-uzywanych-w-europie-sro
    dkowej-klientow-obwozi-sie-tu/79bqnxw

    Niemasz :) Cywilizacja cię omija :) Jesteś już "zamurzynami" których tam
    coraz wincyj te doktory i inżyniery, tnące gumówką katalizatory
    wymiatajo. Jak oglądam filmiki, co się tam w tej Ągli odjaniepawla to
    cieszę się, że tam nie zostałem :)

    --
    Pixel(R)??