  • Data: 2010-07-27 21:21:20
    Temat: Re: Microchip Microstick
    Od: Andgro <b...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Biały pisze:

    > W tym rzecz właśnie. Podobnie jak marketoidalne bzdury ze stron
    > producentów kontra nudne lektury po 2000 stron dokumentacji. Po prostu
    > chce poznać opinie kogoś kto w tym robi, że "już czas zerknąc na PICe"
    > bo staly się bardziej normalne.

    Już byś dawno wiedział, gdybyś potrzebował. Ale wolisz czekać aż ktoś
    odrobi lekcje za Ciebie?
    Nie handluje PIC-ami wiec ja tego za Ciebie nie zrobię, bo nie mam
    motywacji. Mogę tylko powiedzieć, że hasło "zaprojektowane specjalnie
    dla tworzenia oprogramowania w języku C" widziałem na stronie Mchipa juz
    dawno. Nic więcej nie wiem, bo jak juz wspomniałem, nie jestem tym
    zainteresowany. W moich urządzenia uC pełnia rolę pomocnicza dla
    analogówki i często są to wymagające systemy czasu rzeczywistego, gdzie
    zrzucenie roboty na crosskompilator nie ma sensu o ile w ogóle jest
    możliwe. Albo tak proste programy na kilka ekranów, że pisze je jedną
    ręka mieszając drugą herbatę w szklance.

    --

    Pozdrawiam,

    A. Grodecki