  • Data: 2010-07-28 14:32:52
    Temat: Re: Microchip Microstick
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> szukaj wiadomości tego autora

    news:i2nbvs$o5e$1@news.onet.pl...

    > Hmmm chyba nie o tym mówie kiedy mam na myśli sprzetowe stosy ;) nie
    > wiem jak to teraz wygląda w PICach, wlasnie chciałbym się dowiedzieć,
    > może warto się przeprosić.

    obecnie PICe to już nie PICe :) Microchip się chyba poddał, zakupili jakiś
    rdzeń a'la cortex i to jest teraz PIC32. Plusem jest darmowy kompilator, w
    każdym razie możesz rozważyć. Niestety nie wiadomo, czy jest to tak samo
    pancerne jak stare PICe.
    O starszych PIC-ach zapomnij, nie dość, że będziesz mocno zdziwiony, to
    cenowo przestaje to już być opłacalne. Architektura PICów16 śniłaby Ci się
    po nocach, choć rozsądnie użyte i oprogramowane w bardzo okrojonym C
    potrafiły dużo zdziałać jak na swoje osiągi. Wszystko pomiędzy PIC16 a
    PIC32, hmm... nie korzystam i była to dokładnie rozważona decyzja :)

    e.