  • Data: 2010-07-28 05:32:46
    Temat: Re: Microchip Microstick
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-07-27 23:21, Andgro wrote:
    > Już byś dawno wiedział, gdybyś potrzebował. Ale wolisz czekać aż ktoś
    > odrobi lekcje za Ciebie?

    Więc zamknijmy grupe, wymiana doświadczeń nie ma sensu. Ostatni gasi serwer.

    > "zaprojektowane specjalnie
    > dla tworzenia oprogramowania w języku C" widziałem na stronie Mchipa

    Ja też widziałem wiele ciekawych rzeczy na stronach. Pisanych przez
    marketoidów. Realia sa czasem inne. GCC do dzisiaj nie powstal więc
    *może* między wierszami należy czytać "zaprojektowany do C, ale
    spieprzylismy projekt". Tego ze stron nie wyczytam i pytam o praktykę.
    Przeciez nie jestem jedyny ktory gcc na PICach przywitał by z radością.

    > Albo tak proste programy na kilka ekranów, że pisze je jedną
    > ręka mieszając drugą herbatę w szklance.

    No więc ja nie piszę prostych programów. Co gorsza ostatnio stosuje
    często preemptive mutitasking (na ARM7), taka specyfika projektów.
    Dlatego nie dam rady napisać tej jedna ręką, sorry, potrzebuje wsparcie
    w hardware.