  • Data: 2009-04-19 19:27:07
    Temat: Re: Media Markt dla idiotów?
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sofu wrote:

    > --------

    > -----------
    >
    > Według Media Markt kto tam kupuje nie jest idiota, ale pozostala reszta,
    > ktora ma ten sklep w 4 literach owszem.
    > Ja po tym ich hasle z premedytacja stałem sie "idiotą".
    >
    > Twoim zdaniem klient jest tylko od płacenia forsy w kasie? A gdyby tak
    > klient "przestal dbac o sklep" i zaczał płacic falszywa forsą, to jakby to
    > sie nazywało?
    > Uwazasz, ze prawie 3 tysiace zł dla przecietnego człowieka to g....o po
    > które nie warto sie schylic?

    niestety tak jest.
    3k to moze duzo dla przecietnego polaka, ale dla producenta i typowego
    konsumenta sprzetu w europie to jest to sprzet raczej klasy 'smieciowej' i
    w takiej samej 'klasie' - jest on sprzedawany.
    oczywiscie reklama czesto huczy i grzmi jaki to nie szczyt techniki i
    najwyzsza klasa, a obsluga i serwis jaka swiatowa, ale nie dajmy sie
    zmanipulowac reklamie...

    czasem mozna cos ciekawszego wygrzebac ze smietnikow mysle, poleasingowo,
    etc. i placac za to cene tak jak za smieci mozna mysle jakos przezyc bez
    niespodzianek - jak sie zepsuje to tracimy 30-100 pln zamiast 3000 i mamy
    jeszcze worek ciekawych czesci ;)

    btw. sporym atutem jest nasze prawo, jesli gwarant nie wywiazuje sie z umowy
    (np. 14 dni na naprawe lub wymiane towaru na nowy) to po prostu jak
    najszybciej zadac zwrotu pieniedzy.
    trzymanie sie terminow jest dla duzych firm bardzo trudne , a to ze 'naprawa
    trwala miesiac' nas nie musi interesowac. jesli sklep sie spoznia, lub jest
    podejrzenie watpliwych praktyk - bez wahania przekazywac sprawe
    http://www.uokik.gov.pl/pl/ochrona_konsumentow/rzecz
    nicy/
    sa stworzeni po to zeby sprawdzac i umieja nie dac sie wyrolowac ;p

    i nie zgodze sie z teza ktora padla nizej ze 'lepszych' sklepow nie ma a
    walczyc nie nalezy, jest to mysle znieslawienie tych ktore o klienta dbaja,
    i osobiscie nie wypowiadalbym sie w ten sposob na grupie bez na prawde
    solidnych podstaw.
    minimalna praktyke w tym wzgledzie mam i wiem ze wywiazanie sie z gwarancji
    danej nawet na niskiej klasy sprzet to nie jest duzy problem dla sklepu, a
    na pewno nizszy niz koszt utraty klientow zwiazany z ew. rozglosem
    zwiazanym z takim incydentem.