  • Data: 2009-04-19 19:45:22
    Temat: Re: Media Markt dla idiotów?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 18 Apr 2009 21:07:12 +0100, Jerry1111 wrote:

    >Tu akurat prosto: Olympus E510 + 2 obiektywy w komplecie. Teraz to juz
    >pewnie bedzie E520 albo i 530 (bo ja wybieralem rok temu).

    Wymien ich wady. Zalety maja wszystkie aparaty, udany wybor to towar
    ktory nie ma istotnych dla ciebie wad :-)

    A i tak nie mam ochoty na nieporeczna "lustrzanke" tylko marzy mi sie
    maly kompakcik, niekoniecznie rozmiaru mikro, ktory sie bedzie sie
    wygodnie obslugiwalo jedna reka, bedzie mial sporego zooma, robil
    przyzwoite zdjecia, przyzwoite filmy, mial czula matryce bez wielkich
    szumow, malo pradu doil w stanie czuwania, mozliwosc recznej
    ingerencji w ustawienia, mial ochrone na wyswietlacz, lampe blyskowa o
    kilkumetrowym zasiegu, wspolprace z lampa dodatkowa, zasilanie na 2
    paluszki .... no i jak taki znalezc ?

    >W UK jest fajny model w Currys i PCWorld - reserve&collect przez
    >internet. Ceny z reguly troche nizsze niz w sklepie. Wiec sobie
    >zamawiasz przez neta, wsiadasz w samochod, jedziesz do PCWorlda,
    >bierzesz towar z polki i przy kasie placisz mniej, bo masz rezerwacje z
    >neta. IMHO dobry model - ceny jak w szopach online, tylko ze nie trzeba
    >czekac.

    tylko co to ma byc - zwyzka dla idiotow ? Czy promocja smartfonow -
    pojedz, wybierz towar, zarezerwuj znizke jeszcze ze sklepu ..

    Skonczy sie tak ze albo tradycyjne sklepy zgina, albo taki MM
    zamowi specjalny model E531, a ty sie bedziesz zastanawial -
    lepszy E531, E532, czy moze tanszy E530 z internetowego sklepu ?

    J.