    From: "Anerys" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Magister Inżynier elektronik
    Date: Thu, 18 Apr 2013 19:25:05 +0200

    news:516ff9fc$0$1210$65785112@news.neostrada.pl...
    > Teraz to ja panu moge swiece wymienic za 150zl, bo to najtansze. Ale czy
    > pomoze to nie wiem.
    > Przy okazji mozemy wymienic kable za kolejne 100zl, ale to pana wybor -
    > bo jak swiece nie pomoga, to kable 100zl, ale robocizna od nowa 50. Potem
    > wymienimy modul zaplonowy, wtryskiwacze, pompe, az trafimy ..

    Uczciwy mechanik zbada sprawę i naprawi to, co jest zwalone (objawy już są).
    Jeśli np. tłucze pompa oleju, to dopóki się nie stłucze, to auto pojeździ.
    Ale jak pierdnie, to olej papa, smarowania brak, tłoki się poklinują,
    korbowody pourywają i poprzebijają blok... Wolę zmienić pompę za 200, niż
    blok silnika za 2000.

    > Oczywiscie mozesz trafic do ucziwego fachowca - panie, ja tu moge caly
    > dzien robic i nie znalezc. To mi sie to nie oplaca, chyba ze z gory
    > ustalimy ze za szukanie do 300zl, nawet jak nie znajde.

    Już wolałbym wydać i upewnić się, że jednak nic nie grozi, niż przyjechać za
    tydzień na lawecie, bo jednak cośbyło i mi strzeliło z korby. Taniej. Mogę
    zaryzykować, ale nie zawsze mnie na to stać. W najgorszym razie 300 za
    szukanie i 200 za pompę, razem 500. Wciąż mniej niż 2000 za blok silnika,
    kije, tłoki i takie tam z boku.

    > Ale goraczki nie nalezy likwidowac. Goraczka sluzy zwalczaniu choroby, i
    > poki nie przekracza 40 stopni to sie z niej cieszymy.

    Lepiej, żeby nie przekroczyła 39. Wtedy nie zbijam.

    > Gorzej jak przekroczy 41 i nadal rosnie.

    Pogot ZTCW przyjedzie już do 40.

    > miedzy 38 a 41 jest spory margines. I skoro mamy tylko 38 a innych objawow
    > nie, to bywaja grypy dluzsze niz tydzien :-)

    Śmiejesz się z grypy, a to nie pestka. To poważna choroba, mogąca skutkować
    śmiertelnymi powikłaniami. Zresztą, nie ma na nią lekarstwa. I nie musi
    dawać wysokiej temperatury. Przechodziłem conajmniej raz nie dociągając
    nawet 38. Zaniedbana grypa może bardzo poważnie poskutkować.

    > Tym niemniej - jesli wierzyc mojemu korespondentowi, to po prostu tak tam
    > dziala. Widac tak jest dobrze.

    Wolałbym jednak, aby sam lekarz powiedział mi "sp..j".

    To ma być źle?