  • Data: 2012-02-13 18:09:35
    Temat: Re: MAX486 i TVS-y
    Od: "zapinio" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    To Cię stawia w czołówce światowej jak sądzę.
    Zadowolony ?
    Ja się nie rzucam na każdą nowość jak szczerbaty na suchary.
    Może dlatego, że nie lubię być beta testerem i jestem całkowicie odporny na
    powszechne "we are no. 1".
    Czekam. Niech inni przetestują.
    Może dlatego, że nie muszę.
    Może dlatego ,że już mi się nie chce...

    [nie interesuje mnie też praca w młodym dynamicznym zespole...]
    [ostatnio miałem dość pokaźną korespodencję z inżynierami aplikacyjnymi AD
    gdzie wykazałem błędy w manualach i notach aplikacyjnych. Panowie na skutek
    korespondencji opracowali nowe noty. A układ syntezy częstotliwości , o
    który chodziło jest produkowany już od bodaj 13 lat]