eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaLutownica 60W z kontrolą temperatury za mniej niż 30zł z wysyłką do domu? › Re: Lutownica 60W z kontrol? temperatury za mniej niż 30zł z wysyłk? do domu?
  • Data: 2011-09-16 12:04:24
    Temat: Re: Lutownica 60W z kontrol? temperatury za mniej niż 30zł z wysyłk? do domu?
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:j4vb4m$9r7$1@news.onet.pl...
    > P.S. Tez tak macie ze dym zawsze w oczy ? Jakby sie czlowiek nie ustawil,
    > to cos go ciagnie do glowy :-)

    Jak miałem naście lat dostałem skądś wiatrak średnicy około 25cm na gołym
    silniczku 220V.
    Powiesiłem na ścianie obok biurka. Papiery fruwały, dym w oczy nie leciał,
    ale lutownica ni w ząb nie chciała się dobrze rozgrzać.
    Przy tarciu chrzanu pomaga ponoć ustawiona przed sobą świeczka.
    Może świeczka postawiona tuż za obszarem roboczym pociągnęłaby dym do
    siebie.
    P.G.