    Subject: Re: Liczniki.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <q6m96s$49c$1@node1.news.atman.pl>
    <5c8f6b4b$0$522$65785112@news.neostrada.pl> <q6ns21$9sj$1@dont-email.me>
    <5c8fdee3$0$503$65785112@news.neostrada.pl> <q6r28p$vl0$1@dont-email.me>
    <5c912d84$0$498$65785112@news.neostrada.pl> <q6rk2p$kdv$1@dont-email.me>
    <5c9285e2$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    <q6u1sp$l8k$2@node1.news.atman.pl>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Thu, 21 Mar 2019 12:31:14 +0100

    W dniu 2019-03-20 o 19:47, Cavallino pisze:

    > Może nie jest masochistą i nie chce kupować ani leciwych używek, ani
    > niczego co mimo że leciwe nie jest, to ma przebieg 500 tys.

    No to niech nie kupuje używek, czy go ktoś do tego zmusza? Kupowałem
    używkę diesla, 7lat, na liczniku 150tys. Na co diagnosta w warsztacie
    powiedział że można to miedzy bajki włożyć. Pytam go z czego taki
    wniosek - ano bo on nie wierzy że ktoś kupuje ropniaka aby ten stał w
    garażu. Tak - on swoje zdanie opiera na swoich fobiach i uprzedzeniach a
    nie na stanie faktycznym. Podobne zabobony hołdowane są w mojej
    miejscowości. Wożę matoła jednego z drugim po komisach, giełdach, auta
    jak spod igły a oni nie - bo to Mercedes czy BMW a więc na pewno
    "wyjeżdżone"...  To samo z licznikiem - 500tys Cię przeraża? Otóż
    Vectra  znajomego ma już 650tys przebiegu i ani myśli przechodzić na
    emeryturę.