  • Data: 2019-03-21 12:31:53
    Temat: Re: Liczniki.
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-20 o 20:32, s...@g...com pisze:

    > Ale po co nakazywac?
    > Niech policjant spisze jak kontroluje, pzu jak ubezpiecza a stacja kontroli jak
    robi badanie.
    > Kierowcy/wlascicielowi nalezy wreczyc kwitek, albo umozliwic reklamacje blednego
    odczytu.

    > Mysle ze bez problemu da sie calosc ogarnac bez obowiazkowego przeczolgania
    wlasciciela, nawet fota z telefonu pewnie starczy.

    > Tylko przy sprzedazy auta te odczyty powinny byc do wgladu.
    > Kupujacy sobie juz sam sprawdzi czy mu auto z cofnietym przebiegiem sie podoba i za
    ile.

    > Problem jest tutaj taki ze aktualnie przebieg maja w powazaniu prawie wszyscy. Ja
    bym nie chcial aby mi na stacji kontroli wpisywali jakies bzdury w system.
    > A jak ktos wpisal to chcialbym miec mozliwosc reklamacji.
    > Bo niemilo by mi bylo jakby ktos zajrzal w system i stwierdzil ze mojemu autu ubylo
    100kkm mimo ze to blad. Choc czeste odczyty (co roku) powinny uwiarygodnic sytuacje.

    I właśnie o to mi chodzi - o to przeczołgiwanie kierowców/właścicieli
    pojazdów. Ja akurat nie mam absolutnie nic przeciw temu aby na
    przeglądach czy w trakcie policyjnej kontroli organy spisywały stan
    licznika, ale niech mi nie zawracają głowy i straszą karami za to że nie
    dopełniam jakichś obowiązków związanych ze stanem licznika.