  • Data: 2016-11-01 02:11:05
    Temat: Re: Licencja development board
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ale to jednak co innego.

    Żeby uzyskać jakiś "specjalny" certyfikat trzeba spełnić określone
    wymagania. I te wymagania są ściśle określone.

    Załóżmy, że chodzi o "normalne" CE.
    Niby na jakiej podstawie nie mogę spełnić wymogów, jeżeli badania
    potwierdzą spełnienie wymogów ?

    W CE nic nie ma o "braku zastrzeżeń" producenta jakiego podzespołu.
    Nawet nic nie ma do rzeczy czy podzespół sam z siebie spełnia CE czy nie.

    Zwracam uwagę, że nawet jeżeli używasz w swoim "systemie" 10 komponentów
    i każdy z nich ma swoje "CE" to jako integrator musisz przeprowadzić
    badania na "komplet".
    Dlatego 99,9% firm składających komputery łamie prawo, bo każdy PC
    powinien być certyfikowany :)

    > Definicja "samochodu osobowego" jest taka, że służy do przewozu
    > pasażerów oraz ich bagażu, stąd samochodem osobowym nie wolno wozić
    > towaru innego niż bagaż. Z tego powodu cała ta heca z "homologacją na
    > ciężarowy", żeby można było używać takiego pojazdu w firmie do
    > przewożenia różnych rzeczy nie będących bagażem.

    No ale to też nie jest to samo.
    To nie jest "samochód" a co najwyżej "silnik".

    Pewnie - w określonych przypadkach silnik w samochodzie musi spełniać
    specjalne wymogi. Ale nie sądzę, żeby samochód ciężarowy czy osobowy
    miał inne wymogi co do silnika :)