  • Data: 2016-11-01 01:01:11
    Temat: Re: Licencja development board
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-01 o 00:19, Andrzej W. pisze:

    > Spotkałem wiele takich "licencji" na sprzęt, co prawda nie zabierały one
    > użytkowania ale traciłeś np. gwarancję jeśli używałeś produktu do celów
    > wykraczających poza użytek osobisty. Były to z tego co pamiętam ekspresy
    > do kawy i odkurzacze.

    Definicja "samochodu osobowego" jest taka, że służy do przewozu
    pasażerów oraz ich bagażu, stąd samochodem osobowym nie wolno wozić
    towaru innego niż bagaż. Z tego powodu cała ta heca z "homologacją na
    ciężarowy", żeby można było używać takiego pojazdu w firmie do
    przewożenia różnych rzeczy nie będących bagażem.