  • Data: 2011-07-21 18:42:55
    Temat: Re: Leica M9 i archiwizacja
    Od: Wojciech Waga aka wojek <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/21/2011 08:30 PM, Janko Muzykant wrote:
    > Tylko po co tak kombinować? :)
    > Kopia co miesiąc, raz na jeden, raz na drugi dysk. I codzienna, na
    > jakiegoś pena. Gdy dane zbyt cenne, zainwestować jeszcze w jeden - dwa
    > dyski, zwiększyć częstotliwość kopiowania.

    Duża liczba luźnych dysków napawa mnie lekką odrazą, a tutaj jest ładna
    zwarta przestrzeń w dodatku dostępna sieciowo. Trochę hałasu może i
    robi, ale nie musi stać koło łóżka.

    Można też trzymać pliki na swoim komputerze i na takim NAS ustawić
    backup. W przypadku utraty plików można je odzyskać (o ile się
    zorientujemy zanim backup wygaśnie ;) ).

    pozdr.
    w.