  • Data: 2011-07-22 16:49:39
    Temat: Re: Leica M9 i archiwizacja
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 22 Jul 2011 18:10:56 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Pół godziny to mnóstwo czasu? I kto przegrywa wszystko, robi się kopię
    > przyrostową.

    1. Zależy ile masz danych. Jak 500GB no to... ;)
    2. Kopia przyrostowa nie usuwa usuniętych plików :P. I nie pomaga na np.
    dyski TrueCrypta czy inne binarne bloby. Aczkolwiek zapewne w zakresie
    grupy foto masz rację, chyba, że ktoś robi sesje z tysiącami zdjęć
    każda.

    Poza tym nadal przypomnę, że to inny sposób pracy, wyjmujesz dysk rano z
    macierzy (online może być), wrzucasz drugi - czekasz kilka godzin na
    resync, po czym masz dysk gotowy do przeniesienia. Nie musisz tworzyć
    okienka na wykonanie kopii, nie musisz się dostosowywać, to po prostu
    działa, no... wymaga sporo wiedzy ;).

    [...]
    Z ciotką się generalnie zgadzam :).

    --