  • Date: Wed, 15 Jun 2011 21:42:17 +0200
    From: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [Leganza] Problem na styku gaz/benzyna

    W dniu 6/15/2011 3:41 PM, Hants wrote:
    > "Arkadiusz Dymek" <a...@n...bedzie> wrote in message

    > Nie masz przypadkiem jakiegoś odcięcia pompy paliwa przy przełączeniu na
    > gaz,
    > albo jako zabezpieczenie przed kradzieżą?

    Prawdę mówiąc nie wiem. Pojazd kupiłem już z gazem i za bardzo mnie to
    do tej pory nie zajmowało. Ale zakładając, że coś takiego jest, to jaki
    by to mogło mieć wpływ? Bo zaraz po wyłączeniu gazu w momencie, gdy się
    dławi, na benzynie jeździ jak ta lala. Po zatankowaniu benzyny też na
    gazie żadnych problemów nie ma.

    > Rozumiem poprawnie? Jedziesz sobie na lpg, a wskaznik paliwa sobie w tym
    > czasie
    > spada do pierwszej kreski i wtedy zaczynają się cyrki?

    Nie, nie, benzynę łyka przy odpalaniu i chwilę po nim, tak że z tymi
    cyrkami mam dość rzadko do czynienia. Na tyle rzadko, żeby traktować to
    jako upierdliwą ciekawostkę bez większego wpływu na normalną
    eksploatację, aczkolwiek na tyle regularnie, żeby zastanawiać się, czy
    to nie symptom jakiegoś większego problemu, który może wystawić łeb za
    jakiś czas. Po prostu po którymś tam odpaleniu po przełączeniu na gaz
    zamiast leganzy mam gasnącego muła bez mocy.

    Pozdrawiam,
    Arkadesh