  • Data: 2016-09-09 13:49:31
    Temat: Re: Ledy bezpośrednio z 230V - czy tak można
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.09.2016 o 13:17, HF5BS pisze:

    > Myślę, że dodatkowe poblokowanie niektórych miejsc niewielkimi, rzędu
    > nanofaradów, pojemnościami, byle jednakowymi, przytłumi wyższe
    > harmoniczne do rozsądnego poziomu. Bo to i nanowaty potrafią nabruździć,
    > jeśli są blisko.

    ja mam sekcje składające sie z 3 diod i rezystorka:
    http://sklep.ledsgroup.pl/Editor/assets/tasma-led-35
    28-600led-.jpg

    aby wygładzić prostowany sinus zapiąłem kondenstator (+ rezystor)po
    stronie DC
    http://www.kreocen.pl/img/p/1561519/1/SAMXON-Kondens
    ator-elektrolityczny-THT-10uF-400V-10x135mm-a20-KM10
    400.jpg

    gdzie mam podłączyć kondensator wartości nano faradów. zamiast tego10
    mikro czy obok?
    ToMasz