  • Data: 2016-09-10 18:08:32
    Temat: Re: Ledy bezpośrednio z 230V - czy tak można
    Od: HF5BS <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.09.2016 o 13:57 pisze:

> [...]
    28-600led-.jpg

    ator-elektrolityczny-THT-10uF-400V-10x135mm-a20-KM10
    400.jpg

    Ponieważ uciekł mi post, gdzie byłem bezpośrednio spytany o to, a za
    cholerę nie wiem, jak w Operze zresetować newsgrupę, to podklejam się<= do
    posta, znalezionego już w koszu, bo posta z pytaniem już nie mam, za
    szybko wyleciał.

    Schemat pogladowy nt. sprawy, wraz z objaśnieniem, jest tu:
    http://photos.nasza-klasa.pl/10440440/330/main/17bbb
    d6970.jpeg
    Pewnie mało kto uwierzy, ale tak było mi łatwiej zrobić, niż uruchamiać
    edytor.

    --
    Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
    Wśród SERDECZNYCH PRZYJACIÓŁ, psy zająca zjadły. - I.Krasicki "Przyjaciele"