    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 28 Aug 2020 02:34:18 -0700 (PDT)
    <5f451ac4$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <ri3gvi$fk3$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1...@g...com>
    <ri4soq$grp$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f46647e$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
    <ri5s7g$5nl$6$Cav@news.chmurka.net>
    <5f467d94$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    <ri7es4$8g1$4$Cav@news.chmurka.net>
    <4...@g...com>
    <ri7nqo$cjs$4$Cav@news.chmurka.net>
    <5f47df14$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <riaaiv$5nm$1$Cav@news.chmurka.net>
    Subject: Re: Ladowanie
    From: WS <L...@c...pl>

    On Friday, August 28, 2020 at 9:09:20 AM UTC+2, Cavallino wrote:
> [...]
    pracy... wracam ~17 tankujac na full, o 18 kimne sie na ~2h, kolacja i w droge ok 22

    na austriackim jakos mniej mi pali ;)
    3km i zjezdzamy... ceny zazwyczaj nizsze o ~20 eurocentow... na objezdzie Slowenskiej
    autostrady trafilem na bodajze 30 centow tansze, niz na ostatniej stacji
    autosradowej...

    > Kuzyn kiedyś nawet worek ziemniaków ze sobą na wakacje zabrał, też żeby
    > nie musiał w sklepie czekać....

    mozna i tak ;)
    ale ja wole szybko dojechac na miejsce i isc do fajnej lokalnej knajpki, jedzenie na
    stacjach benzynowych, czy Mc drive raczej calkowicie odpada ;)