  • Data: 2020-08-28 15:26:21
    Temat: Re: Ladowanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:riaa7c$5d9$2$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 27-08-2020 o 18:32, J.F. pisze:
    [...]

    >W filtrze odznacza opcję płatne.

    Kto by na to wpadl, szczegolnie ze to "Payment Required Location" :-)

    No dobra, wczoraj wpadlem.

    Najblizsze to Puro hotel. To chyba gdzies za tym zielonym swiatlem
    https://goo.gl/maps/q9VM67WenHvnXw3p9

    A tam jest szlaban i 7zl/h za postoj.
    Co swoja droga moze byc calkiem niezla opcja, jesli zamierzasz szybkie
    zwiedzanie/posilek zrobic, bo za parking i tak trzeba zabulic.

    Tylko po co - jadac gdzies w trasie zbaczac do miasta, w celu
    zobaczenia wroclawskiego rynku i zjedzenia dobrego obiadu po
    wygorowanej cenie.

    Czy taka krotka wycieczka - przyjechac, zwiedzic co sie podoba, i
    cieszyc sie, ze paliwo za darmo, tylko za pare godzin postoju trzeba
    bylo zabulic ?

    Kolejna - stacja Orlen na ks. Witolda.
    Nie zwizytuje, bo w tym roku okolica bardzo rozkopana.

    Ale to byloby ciekawe - zaparkowac za darmo, naładować za darmo.
    Niestety - tam jakas szybka ładowarka?
    Bo do Rynku jest tam umiarkowanie daleko - ponad kilometr.
    Jesli sie chwalisz, ze elektryk sie szybko laduje, to kupa - dojscie i
    powrot to jakie 2*15 minut, niewiele czasu zostaje na zwiedzanie :-)
    No chyba, zeby tak ladowac do pelna pare godzin - to wtedy sie oplaca
    ... ale chyba nie w kontekscie dluzszej trasy :-P

    W dodatku to tam w okolicy sie parkuje bezplatnie, wiec nie ma
    podwojnego zysku ... o ile znajdzie sie miejsce, a to niekoniecznie
    latwo :-)
    Trzeba by zabrac elektryczne hulajnogi do bagaznika, bo komunikacja
    miejska akurat wiele nie pomoze ... ile

    Swoja droga - da sie jakoś monitorować ładowanie zdalnie, czy trzeba
    warować przy samochodzie i czekac na zakonczenie, bo wk* klienci opony
    potna, albo obsluga holownik wezwie :-)

    J.