  • Data: 2020-08-28 11:34:18
    Temat: Re: Ladowanie
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, August 28, 2020 at 9:09:20 AM UTC+2, Cavallino wrote:
> [...]
    pracy... wracam ~17 tankujac na full, o 18 kimne sie na ~2h, kolacja i w droge ok 22

    na austriackim jakos mniej mi pali ;)
    3km i zjezdzamy... ceny zazwyczaj nizsze o ~20 eurocentow... na objezdzie Slowenskiej
    autostrady trafilem na bodajze 30 centow tansze, niz na ostatniej stacji
    autosradowej...

    > Kuzyn kiedyś nawet worek ziemniaków ze sobą na wakacje zabrał, też żeby
    > nie musiał w sklepie czekać....

    mozna i tak ;)
    ale ja wole szybko dojechac na miejsce i isc do fajnej lokalnej knajpki, jedzenie na
    stacjach benzynowych, czy Mc drive raczej calkowicie odpada ;)