    From: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [LOT] drukarki i takie tam
    Date: Thu, 21 Dec 2017 16:45:38 +0100

    > Gdzie ta robota, w Siedlcach czy Wawce?:)

    nie no kurwa to jakieś cyrki... praca oczywiście w europie...

    goście co studia na politechnice warszawskiej pozaliczali na 6+ (a ja
    przypomnę, na 3=) robią kurwa w budownictwie, jak się zapytałem po jaki
    chuj, to oni mi na to, że nie lubią pracy w elektronice/informatyce...

    P.S.
    już wiecie skąd się u mnie bierze ten ciągły głupawy uśmiech?

    P.S.
    a te ich projekty za mega granty... takie rzeczy to ja rozwalam
    pierwszym wystrzałem na żonie... normalnie kurwica może człowieka
    strzelić...