  • Data: 2014-03-12 12:53:18
    Temat: Re: Ktoś się orientuje czy ta lampa ma wymienne żarniki?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-12 00:15, Pszemol pisze:
    > "Adam" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > Widzisz Adam, jak przeczytałem co napisałeś to zrozumiałem że Ty
    > wiesz że są i za ile... a tu się okazuje że tylko Ci się wydaje że są
    > i mnie wysyłasz na poszukiwania... :-)

    Oj, chyba się nie zrozumieliśmy.
    Chodziło mi o to, że możesz poszukać kilka modeli reflektorów HID,
    takich jak np. ten:
    http://www.ledhider.pl/reflektory-hid/reflektor_dale
    kosiezny-ledhider-red-hid-4"
    a potem pójść do lokalnego sklepu i je "pomacać".
    Byłem w kilku sklepach 4x4 i w reflektorach, w tym zintegrowanych HID,
    można było przebierać. Ale to były sklepy na Śląsku i na Pomorzu.

    W tych wymienionych wcześniej przeze mnie sklepach raczej nie byłem, nie
    było moim zamiarem wprowadzać Cię w błąd. Chodziło mi o wskazanie Ci
    kierunku poszukiwań - nie zawsze oczywistych. Czyli reflektory
    niekoniecznie szukasz w Wesemie czy innej Helli, ale też w m.in.
    sklepach off-roadowych, sklepach jachtowych czy sklepach nurkowych. Na
    rynku jest dużo reflektorów HID dla samochodów terenowych w wykonaniu
    IP67 czy nawet IP68 oraz trochę dla nurków - tyle, że one są już w innej
    klasie zarówno jakościowej, jak i cenowej.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam