  • Data: 2014-03-12 00:15:20
    Temat: Re: Ktoś się orientuje czy ta lampa ma wymienne żarniki?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    news:lfnsac$27v$1@usenet.news.interia.pl...

    > Tak to jest, jak się coś szuka ;)
    > Jak szukałem LED-ów do jazdy dziennej (dobrych), to znajdowałem xenony.
    > Teraz, jak szukam xenonów, to widzę wyciągarki (których też kiedyś
    > szukałem z małym powodzeniem), tylko tylko coś mało xenonów :(
    >
    > Na razie znalazłem auto-soft.pl przy Balickiej, ale oni mają tylko palniki
    > i przetwornice.
    >
    > Zobacz może w terenowiec.pl przy Klimeckiego. Mają trochę reflektorów
    > i szperaczy, a wymienić żarówkę na HID to już żaden problem.
    >
    > Masz też "klasykę" - wesem.pl we Wieliczce - może najpierw tam uderz.

    Widzisz Adam, jak przeczytałem co napisałeś to zrozumiałem że Ty
    wiesz że są i za ile... a tu się okazuje że tylko Ci się wydaje że są
    i mnie wysyłasz na poszukiwania... :-)

    Co do wymiany żarówek na HID to raz że są to koszty dodatkowe
    a dwa że lampa którą ja widziałem na eBay ma mieć już zasilacz
    do tego HIDa schowany w obudowie, bez zbędnej drutologii.

    > Nie znam się na rybkach i akwariach. Tyle tylko, że w zaprzyjaźnionej
    > firmie stoi sobie takie coś około 450L - jest już co pooglądać.
    >
    > Natomiast wiele lat temu ktoś mi mówił, że jeśli za mało światła, to
    > glony, zaś jeśli za dużo, to też nie jest dobrze. Szczegółów nie pamiętam.
    >
    > A akwaria słonowodne, to już na pewno zdecydowanie "wyższa szkoła jazdy".
    > Pozazdrościć :)
    > Słonowodne, to muszą mieć chyba dużą pojemność?

    Nie muszą... to tylko obiegowe opinie. To ma 50x50x50cm i mi się podoba.