  • Data: 2013-07-20 09:49:56
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > OsmAnd pokazuje na co się jedzie o ile informacje są w bazie. Masz wtedy
    > podane, z którego pasa/pasów masz jechać i co jest na drogowskazie. O ile
    > ktoś te dane wprowadził.

    Gdzie w tym UMP są przechowywane takie informacje ?

    MZ głupoty pokazuje. Skończyła mi się para w tablecie to sobie załączyłem
    Automapę i od razu spokój duszy.

    > Jeśli nie ma pomóż innym i dodaj.

    Przecież ja ich potrzebuję a nie je oferuję. Po drodze na urlop dzięki
    OsmAnd:
    - wjechałbym w jednokierunkową
    - wjechałem na autostradę by na niej za jakieś 10 czy 20 km zawrócić i nią
    wyjechać (opłata 0zł)
    - przejechałem się 2x 30km po autostradzie (też zero bo bezpłatna, ale
    dystans +60km)
    - przejechałem się masą ścieżek leśnych (fajnie, ale ja wcale nie jechałem
    terenówką tylko osobowym o obniżonym zawieszeniu)

    Można wpisać w jakiejś nawigacji jaki prześwit samochód ma ? :-)