  • Data: 2013-07-21 09:15:44
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > A to nie bardzo rozumiem - co ma Osmand do CB ?

    To, że jak się gapię w nawigację to nie bardzo w drogowskazy i chciałbym
    wiedzieć, gdzie jestem by jak ktoś pyta/odpowiada o "ścieżkę na cośtam"
    wiedział czy jadę na cośtam czy może w drugą stronę.

    > Owszem, ale wiesz - pierwsza wersja. I za darmo (niekoniecznie).
    > Dopracuja.

    Wątpię. Używam już od roku developerską ale ani tych aktualizacji za bardzo
    nie było ani nic się specjalnie nie zmieniło.

    > Przy czym na niektore inne nawigacje tez narzekam. Ich dynamiczne
    > skalowanie sprowadza sie np do tego ze jak przestawie na wieksza
    > skale, to po 5s wroca mi do najwiekszego zooma :-(

    To mnie najb. wk.. Pomniejszam by zobaczyć więcej (problem tego pokazywania
    jak się nie chce każdych 5km pilnować) i wyłącza np śledzenie pozycji ale
    zoom automatyczny załączony nadal. Automapa jakoś pokazuje drogę czytelnie
    tj nie trzeba gapić się w nią by wiedzieć którędy jechać przez najbliższe
    50km.

    > No, ja akurat lubie miec szerszy poglad, ale sadzac po produktach to
    > ludzie wola widok 3D tylko najbliszej okolicy :-)

    Jedziesz 50km i nawet nawigacja Ci pisze, że masz jechać 50km ale ... to nie
    znaczy, że droga jest idealnie prosta. Chcę to k.. widzieć by nie gapić się
    w nawigację. Z 7` tabletem nie będzę na masce jechał.

    > tak zauwazylem ze trzeba przeczekac pierwsze wyszukanie - jak sie
    > cierpliwosc wykaze to dalej jest dobrze

    Jakoś tak potem faktycznie szybciej. Wielce nie narzekam, ale zwróciło moją
    uwagę

    > A mam jakis wybor ? Neurosoft, albo angielski. Hm, a moze by niemiecki
    > szprobowac ? :-)

    Możesz nie instalować. Ostatecznie nie o to chodzi by Ci ktoś mówił jak masz
    jechać.

    > Ale znajdz intuicyjnie gdzie sie te punkty kasuje, albo cala trase
    > kasuje ...

    W menu podręcznym wywoływanym klawiszem są nieraz różne ciekawe opcje

    > No, akurat osmanda ogladam na malym telefonie,

    > Sa rozne kolory w opcjach.

    Myślisz, że powinienem jednak studiować ten program ? Ja tam narzekam z
    autentycznej potrzeby. Zasadniczo uznaję wartość tego programu i
    społecznościowej mapy UMP, ale jak coś jest do d..y to należy to powiedzieć
    a nie pszemolić.