  • Data: 2014-01-06 13:14:25
    Temat: Re: Kowboje znowu w akcji
    Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-06 11:10, ZIWK pisze:

    > Byłeś przy tym?
    > Widziałeś?
    > Może idiota w audi nie ujechał prosto i pewnie, a go nosiło "od
    > krawężnika do krawężnika"?
    >
    > A może to po prostu kontrola przesiewowa - trafią na pijaka,
    > poszukiwanego, niezapiętego, z kradzioną furą, bez OC...
    >
    > Ciekawe, czy gdyby przy okazji takiej kontroli odzyskano TWÓJ samochód
    > to dalej byś szczekał, że się czepiają biednych dobrych chłopaków?
    > A gdyby pijany imbecyl za kółkiem wjechał w TWOJE dziecko to też byś
    > szczekał "gdzie była policja"?

    Gdy się okaże że mieli cz centrali wiadomość że maja zatrzymać czerwona
    audi, bo jest kradzione, uczestniczyło w napadzie na bank, w
    kidnaperstwie, czy zostało popełnione wykroczenie oceniane na podstawie
    kodeksu drogowego, wtedy jestem jak najbardziej za zatrzymaniem takiego
    auta i wysokich karach dla kierowcy.. Sam nawet bym się przyłączył do
    pościgu za takim autem. Ale nigdy mojego TAK dla idiotycznych zaczepiań
    ludzi którzy nie robią nic złego na drodze przez policję i szukania
    dziury w całym.

    Szczekał - to apel o traktowanie człowieka po ludzku przez ogólnie
    pojętych władców tej krainy ty nazywasz szczekaniem?