  • Data: 2014-01-06 13:54:27
    Temat: Re: Kowboje znowu w akcji
    Od: ZIWK <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-06 13:14, Trybun pisze:

    > Gdyby popełnił jakiekolwiek przestępstwo czy wykroczenie które
    > uzasadniałoby próbę zatrzymania pojazdu do kontroli , wtedy nie byłoby
    > tego wątku, no może by był, ale ja bym w nim nie uczestniczył.
    > I jednak to policjanci go sprowokowali do takiego a nie innego
    > zachowania. Gdyby nie ich szukanie dziury w całym to dzisiaj na 99,9%
    > facet by żył.
    Gdyby kierowca audi nie popełnił 2 wykroczeń - jazda po pijaku i
    niezatrzymanie się na wezwanie funkcjonariusza, to pasażer "ś.p.
    głupiec" by się zmęczył zasuwając z buta do domu.
    Odwracasz kota ogonem i masz zaburzony ciąg przyczynowo-skutkowy:
    1 - kierowca pił (wykroczenie)
    2 - nie zatrzymał się do kontroli (wykroczenie)
    3 - kierowca próbował przejechać policjanta (przestępstwo)
    Policjant powinien "po chrześcijańsku" przymknąć na to oko i
    skontrolować tylko takiego, co się zgodnie z prawem zatrzymał, bo nie
    miał nic na sumieniu?