  • Data: 2021-11-14 16:51:39
    Temat: Re: Konwerter sat
    Od: JS <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-11-11 o 10:15, LordBluzg(R) pisze:

    > Ale przecież po w ciśnięciu TEST wszystko się samo ustawia i nie trzeba
    > niczego podawać :> Dlatego Ci film podesłałem.

    Problem nie leżał w tym, że nie wiedziałem jak to obsłużyć. Problem był
    w tym, że nie znany był typ konwertera na dachu i w związku z tym jego
    parametry. "Macanie" kanałów nic nie dawało, dlatego zapytałem, co
    stosowało Orange. Ostatecznie okazało się, że nie działało bo na dachu
    wisi najzwyklejszy konwerter na jedną antenę zamiast unicable (a miał
    być przysłany unicable z anteną).
    W każdym razie dzięki i pozdrawiam.