    From: Padre <P...@n...net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Koniec zarowek
    Date: Fri, 03 Sep 2010 22:32:32 +0200

    > BTW, oświetlenie LED też się psuje (może nie tak, jak żarówka, ale co to
    > za pociecha?) i jeśli nie jest to łatwo wymienna część, to nie
    > zazdroszczę...

    Panel z 6 diodami led jest pewnie wyprodukowany pod kątem iluś tam
    modeli lodówek "nowej generacji" więc będzie dostępny w serwisie, o
    cenie lepiej nie myśleć ale na szczęście nie jest zalany więc będzie
    można wymienić ledy jakby je szlag trafił, Najśmieszniejsze jest to że
    na lodówce było naklejone wielkie logo "LED" to samo które samsung
    stosuje w promocji telewizorów LED LCD :) Mam nadzieję że niedługo kupię
    sobie lodówkę z lampką OLED :) warto otaczać się najnowszą technologią :)