  • Data: 2010-09-06 22:16:44
    Temat: Re: Koniec zarowek
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > E tam uprościło. Ktoś mi pisze "spałem dzisiaj do dziesiątej", a ja nie
    > wiem czy mam mu współczuć, że musi zrywać się skoro świt, czy zazdrościć,
    > że mógł się wybarłożyć.
    >
    > Jarek
    >
    > PS
    > W Związku Radzieckim zegary na dworcach wszędzie pokazywały czas moskiewski.

    To ostatnio Rosjanie opowiadają taki dowcip:
    Putin spotkał się Hu Jintao i mówi: "Wiesz co... musimy coś zrobić z
    tymi strefami czasowymi bo to same problemy są. Jak dzwoniłem do Białego
    Domu z życzeniami urodzinowymi dla Obamy, to mi powiedzieli, że to było
    wczoraj, a jak zadzwoniłem do Polski z kondolencjami, to się okazało, że
    jeszcze nie wystartowali."

    Pozdrawiam
    G.K.