eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKomunkacja mikrokontroler<>przeglądarka oraz jaki ETHERNET › Re: Komunkacja mikrokontroler<>przeglądarka oraz jaki ETHERNET
  • Data: 2011-05-28 18:44:22
    Temat: Re: Komunkacja mikrokontroler<>przeglądarka oraz jaki ETHERNET
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arkady" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:irrb6m$ig1$1@news.onet.pl...

    > Zle szukales ja znalazlem po kilku minutach szukania.

    To się pochwal linkiem. Wiem, ale nie powiem. Zachowujesz się jak
    dziecko w piaskownicy, może łopatkę Ci dać?

    > Bzdury wypisujesz takich zrodowski ja znam osobiscie kilka za free.

    To je wymień choć z nazwy.

    > Tak to fak ze to nie procesor dla rzezby w gownie.

    Odezwał się wielki wodzu, co to już setki projetków ma za sobą.

    > Procki bez problemu mozna kupic w polsce w malych ilosciach. Przy 100szt
    > cena to 10$, jak na procek o tych parametrach i peryferiach sadze ze to
    > duzo lepsze rozwiazanie niz to gowno o ktorym pisaliscie wczesniej.
    > Atheros jest tylko producentem jadro to MIPS.

    To może wskażesz gdzie, wiesz dorośli postępują tak, że swoje zdania
    podpierają faktami. Ty dziecko jeszcze do tego nie dorosłeś. Papier i serwer
    nntp przyjmie wszystko. Jak na razie twoich rewelacji nie ma jak
    potwierdzić.