  • Data: 2020-12-01 22:40:41
    Temat: Re: Koło rowerowe z silnikiem BLDC jako prądnica
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.11.2020 o 22:59, LordBluzg(R) pisze:
    > W dniu 30.11.2020 o 19:14, LordBluzg(R) pisze:
    > [...]
    >
    > Zdjęcie poglądowe.
    >
    > https://www.fotosik.pl/zdjecie/f7f9a401a1a8f00d
    dobrze że fotkę dałeś. moim zdaniem masz o wieeele za małą powierzchnię
    wiatraka. druga sprawa ze aby uzyskać skuteczność, "łopata" która pcha
    "tam" musi swoim profilem pomagać łopacie która "z powrotem".
    Daj wieksze łopaty, dwie obręcze i jak zawjeje zrób ognisko - może
    zobaczysz jak to działa. gorąco życzę powodzenia i czekam na relacje

    ToMasz

    ps
    Wiesz ze na allegro są wiatraki za 5 sówek?