  • Data: 2012-11-04 17:42:57
    Temat: Re: Kolejny idiotyczny PO-mysł.
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-04 16:34, neelix pisze:
    > Po idiotycznym nakazie świecenia w dzień POmyleni prawdopodobnie szykują

    LOL - nie wiem jak to jest, ale nawet nicka nie musiałem czytać, by
    wiedzieć kto zacz :)

    > kolejną bombę i sposób na łatanie dziury(budżetowej).

    Piszesz o podwyżkach mandatów? Powinny być, podobnie jak zatrzymywanie
    PJ np. na miesiąc za przekroczenie w zabudowanym pow. 30km/h.

    > Ze 2-3 tygodnie
    > temu usłyszałem na TVP Info, że będzie nakaz zatrzymywania pojazdu już w
    > momencie kiedy pieszy będzie zbliżał się do przejścia.

    No popatrz - nie mam nic przeciwko, będzie podobnie jak w wielu innych
    krajach.

    > Znając mentalność
    > pieszych szykuje się paraliż ruchu w małych miejscowościach gdzie co 100
    > m jest przejście. Już dzisiaj piesi właża pod koła a co dopiero będzie
    > kiedy poznają kolejny przywilej do przeginania pały.

    A co mają robić, jak im banda buraków uniemożliwia bezpieczne
    przejście, bo chce zaoszczędzić 10 sekund, paliwo i np. nie stracić
    "zielonej fali" (argument który padł całkiem niedawno), a np. do
    przystanku na autobus dość trzeba na czas?

    > Stanie sobie taki
    > przy przejściu a każdy kierujący dojeżdżający do przejścia będzie deptał
    > po hamulcu.

    Cóż, tak to działa, tylko jakoś paraliżu to ja nigdzie nie widziałem.

    > Wzrosną więc nam koszty, czas przejazdu oraz poziom
    > adrenaliny.

    No, to jesteś kolejny z taką argumentacją.

    > Słuszną linię mają wasi wybrańcy.

    :)