  • Data: 2012-11-04 18:33:41
    Temat: Re: Kolejny idiotyczny PO-mysł.
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:50969b13$0$1226$65785112@news.neostrada.pl...
    > LOL - nie wiem jak to jest, ale nawet nicka nie musiałem czytać, by
    > wiedzieć kto zacz :)
    > Piszesz o podwyżkach mandatów? Powinny być, podobnie jak zatrzymywanie
    > PJ np. na miesiąc za przekroczenie w zabudowanym pow. 30km/h.

    A niby kto miałby je wręczać na każdym przejściu? Kolejna banda urzędasów?

    > No popatrz - nie mam nic przeciwko, będzie podobnie jak w wielu innych
    > krajach.

    A dlaczego ma być podobnie? No to moze stworzyć jeden kraj? Po co papugować
    inne?

    > A co mają robić, jak im banda buraków uniemożliwia bezpieczne
    > przejście, bo chce zaoszczędzić 10 sekund, paliwo i np. nie stracić
    > "zielonej fali" (argument który padł całkiem niedawno), a np. do
    > przystanku na autobus dość trzeba na czas?

    Nie prawda. Przełażą nawet na czerwonym więc o jakiej bandzie mowa?
    Wystarczająco dobrze radzą sobie bez dodatkowych zapisów. Wielu kierujących
    zatrzymuje się, ale nie można blokować ruchu pojazdów dla jednej osoby,
    która tylko dopiero zbliża się. Idzie ktoś po chodniku(szer. 2 m.). W
    pobliżu jest przejście. Mamy stwawać na wszelki wypadek? Przecież to szczyt
    glupoty!

    > Cóż, tak to działa, tylko jakoś paraliżu to ja nigdzie nie widziałem.

    To sobie wyobraź sznurek aut w szczycie i kilku pieszych szwędających się w
    pobliżu przejścia. Na codzień jest paraliż i zakorkowane małe ronda z powodu
    pieszych przechodzących grupowo a co dopiero pojedyńczo.

    > No, to jesteś kolejny z taką argumentacją.

    I bezsilny wobec głupoty.

    > :)

    Jak zauważyłeś to tylko żart z tą słusznością.

    neelix